את הכישרון שלה אף אחד לא יוכל לקחת: הנציגה של ראש העין, ליבי פנקר בת ה-24 זכתה במקום הרביעי בתכנית 'הכוכב הבא'. לאחר שהודחה אמרה בתכנית: "אני רוצה לומר תודה לכל האנשים המקסימים בבית שהצביעו. נהניתי מאוד זו רק ההתחלה".
3 צפייה בגלריה
ליבי פנקר. ביצעה את השיר "זיקוקים"
ליבי פנקר. ביצעה את השיר "זיקוקים"
ליבי פנקר. ביצעה את השיר "זיקוקים"
(צילום מסך הכוכב הבא, עונה 9)

בתחילת ערב הגמר בדו קרב מול נופיה ידידה היא ביצעה שיר של משה פרץ "זיקוקים" , וקיבלה 62 אחוזים. "כל ביצוע שלך הוא נהדר, את פשוט טובה והיום יצאת מגדרך", אמרה קרן פלס. אך, נופיה ידידה עקפה אותה בשלושה אחוזים ולא העפילה בדו קרב. הצופים בבית החליטו להשאיר את אליאב זוהר בתכנית לאחר שהפסיד גם הוא בדו קרב מול מיטב שרמן.
בתחילת התכנית זכתה ליבי באודישן המצטיין של העונה והפיקה קליפ חדש לשיר "הפרח בגני". אחד הביצועים הבלתי נשכחים שלה היה בפרק הספיישל של עומר אדם ביצוע לשיר "בסוף הכל חולף" ו"סליחה" של מתי כספי.

3 צפייה בגלריה
ליבי פנקר
ליבי פנקר
פנקר. "זו רק ההתחלה"
(צילום: ערן לוי)

אמה סגלית פנקר אמרה מוקדם יותר היום למיינט ראש העין כי "אם היא תזכה זה יהיה נס – לא בגלל שאני לא מאמינה בה אלא בגלל שאין לנו קשרים. מבחינתי היא זכתה".
עוד הוסיפה אחרי הזכייה: "זה היה תהליך מאוד מעניין ומאתגר, זה כמו אוניברסיטה בפני עצמה. בשבילה זה להבין לאיזה עולם היא רוצה להיכנס. מהיום הראשון שהיא נכנסה אני מאמינה שעברו הרבה דברים והיא מוכנה לזה היא אוהבת את העולם הזה. התעלפתי מהתרגשות אתמול. כל פעם אני מקלפת עוד משהו ממנה ומגלה אותה מחדש. היא מפתיעה אותי המסלול שלה ברור - עכשיו היא שכנעה אותי שזה מה שהיא צריכה לעשות. אנחנו מאושרים מהדרך שהיא עשתה אנשים אוהבים אותה".

3 צפייה בגלריה
ליבי וסגלית פנקר. "בשבילי היא ניצחה"
ליבי וסגלית פנקר. "בשבילי היא ניצחה"
ליבי וסגלית פנקר. "בשבילי היא ניצחה"
(צילום: פרטי)
בביצוע לשיר חצי הגמר שלה - "Anyone" היא השיגה 83 אחוזים ללא השופט אסף אמדורקסי. "זה היה הביצוע הכי טוב שלך העונה", אמר לה השופט רן דנקר, "זה הרגיש ללא מאמץ ושאת נותנת את הלב שלך זה היה ביצוע מדהים". שירי מימון על הביצוע: "אני כל הזמן מתחברת אליך עוד קצת ומגלה עוד משהו".