ליבי פנקר בת ה-24 מראש העין, עברה את האודישנים ונכנסה אמש (ב') לנבחרת של הכוכב הבא (עונה 9). פנקר סטודנטית למוזיקה שנה ג' וכבר בגיל 13 השתתפה בתכנית "בית הספר למוזיקה" (עונה 1) יחד עם שי אמבר. "היתה לי חוויה מדהימה וזה פתח לי עולם", סיפרה באודישן הראשון. כבר בגיל 16 נבחרה ליבי פנקר לייצג כאורחת כבוד את ראש העירייה, דאז משה בן שלום בפסטיבל הפולקלור בצ`כיה.
2 צפייה בגלריה
ליבי פנקר
ליבי פנקר
ליבי פנקר. "זמרת מעולה"
(צילום מסך הכוכב הבא, עונה 9)

באודישן הראשון פנקר סחפה את השופטים והקהל, והרימה את המסך עם 95% בזכות ביצוע לאחת הקלאסיקות הגדולות של זוהר ארגוב – "הפרח בגני". לאחר שזכתה באודישן המצטיין של העונה היא הפיקה קליפ חדש בבימוי של יותם קושניר ולחן של אביהו מדינה ומשה בן משה.
(ליבי פנקר - הפרח בגני. טדי הפקות – הכוכב הבא 2022)

באודישן המכריע אמש היא שרה את השיר "A Natural Women". איתי לוי אמר במהלך האודישן: "פשע אם היא לא תהיה פה". דנקר הוסיף: "כמה עדינות כמה שקט. השיר הראה לי צד מאוד יפה של השירה המוזיקלית שלך, החופש שלך לנוע ולאלתר".
2 צפייה בגלריה
ליבי פנקר
ליבי פנקר
פנקר. "כמה עדינות"
(צילום מסך הכוכב הבא, עונה 9)
קראו גם:
שירי מימון: "אני חושבת שאת זמרת מעולה, אבל שרת שיר עם הרבה אמוציות ואני לא מרגישה שאת מתחברת לזה עד הסוף, אני רוצה לראות את העיניים שלך נוצצות". אסי סיכם: "קול כמו של ליבי אין לאף זמרת בעונה הזו" .