1 צפייה בגלריה
צילום: אסף לוי
צילום: אסף לוי
צילום: אסף לוי
מכל הלב: בכירי קניון עופר סירקין בפתח תקוה הזמינו בחמישי האחרון את ילדי הגן מראש העין, "בייבי לאב" והוריהם, שסבלו מהתעללות הגננת כרמל מעודה, ליום כיף ואירוע שכולו נתינה ואהבה.
הילדים ומשפחותיהם הוזמנו אל משרדי הנהלת הקניון, שם קיבלו אותם בחיבוק מחזק אילנית גריוביץ- ברגר מנכ"לית הקניון, שלומי ברק מנהל השיווק בקניון וצוות ההנהלה. משם המשיכו הילדים אל מופע פתיחת הקיץ של כוכבת הילדים: "נתי הגעת הופעתי": מופע מוזיקלי מרהיב וצבעוני.
כוכבת הילדים נתי סיפרה למשפחות שהיא גם תושבת ראש העין ובעלת סיפור חיים לא קל, אשר גדלה כבת לאב אלים, תחת מציאות כלכלית קשה. עוד הוסיפה נתי כי הכמיהה והכוח המניע להופעתה היא ההתגברות על הילדות הקשה וכי בזכות דמותה על הבמה, היא מגשימה את "הילדות שלא הייתה לה".
אילנית גריוביץ- ברגר, מנכ"לית קניון עופר סירקין פתחה את האירוע ואמרה: "זוהי זכות עבורנו להזמין את ילדי הגן "בייבי לאב" ומשפחותיהם ולשמח אותם יחד עם כוכבת הילדים נתי, באירוע בקניון שכולו נתינה ואהבה".
ילדי ראש העין והוריהם, יצאו שמחים ומחויכים מהאירוע, יחד עם שקית הפתעות מלאה בפרסים ומתנות מטעם הקניון, בשיתוף עם כוכבת הילדים נתי: המארז כלל חוברות צביעה, פוסטרים ודיסקים ומתנות נוספות.
כמו כן, הנהלת הקניון הזמינה את המשפחות להתארח בשלל אירועי הקיץ של הקניון, כולל כניסה חינם למתחם הנינג'ה, הכולל מסלול אתגרי ומתקני טיפוס, טבעות, קורות ועוד. שפועל בקניון במהלך החופש הגדול.