על מנת שאלו יקנו לציפורניים שלכן מראה יפה ומרשים במיוחד – בהתאם, להעדפות, למצב הרוח ולטעם האישי של כל אחת. שמירה על עור הידיים והציפורניים אז רגע לפני שנכנסים לעובי הקורה ומחפשים מידע לגבי דרכים, חומרים וטכניקות לשדרוג ושיפור מראה הציפורניים. חשוב להתחיל מהבסיס ולהבין את החשיבות הגבוהה של הקפדה על עור הידיים ועל הציפורניים. יש לאמץ סוג של שגרת טיפוח קבועה ולדבוק בה לאורך זמן בלי ויתורים. שמירה על הטיפוח בשגרה הלחוצה, התכנון כולל הימנעות מפעולות אשר עלולות לפגוע בציפורניים ובעור הידיים – לדוגמא, עבודה עם חומרי ניקוי ועם חומרים כימיים בידיים חשופות (ההמלצה היא כמובן, לכסות את הידיים בכפפות גומי או ניילון). בנוסף יש לדאוג לייבש את הידיים אחרי כל שטיפה. פעולה נוספת, היא שימוש בחומרי הזנה שונים – כאשר, העדיפות היא לבחור בחומרים על בסיס שמנים טבעיים. בכדי לשמור על מראה הציפורניים, יש לגזור אותן בצורה זעירה ולהימנע מגזירת העור היבש מסביב לציפורניים מעבר לכך, ההמלצה היא להשתמש בפצירה, על מנת לשייף את הציפורניים – כאשר, יש לדאוג ולעשות זאת בצורה ישרה.
1 צפייה בגלריה
רוית אסף
רוית אסף
רוית אסף
(צילום: pixabay)
שיטות לבניית ציפורניים כל מי שמתעניינת בנושא של בניית ציפורניים, עתידה לגלות שיש כיום, לא מעט שיטות באמצעותן ניתן להשיג את המטרה וליהנות מציפורניים בנויות, מרשימות ומטופחות. בין השיטות המרכזיות, שכדאי להכיר: בניית ציפורניים באקריל, טבילת ציפורניים באקריל, לק ג'ל, טבילה משולבת בג'ל. לכל אחת מאותן השיטות יש את היתרונות ואת החסרונות שלה כמו גם , את הנשים עבורן היא יותר ופחות מתאימה. ההמלצה היא לערוך היכרות מקיפה עם כמה שיותר שיטות לבנייה (לבדוק, תהליכים, מחירים ותופעות לוואי שונות (אם כאלו אכן קיימות) ובסופו של דבר, לבחור את השיטה הטובה והמתאימה ביותר מתוך אותו היצע. מעבר לכך, מעבר לבחירת השיטה, גם לבחירת אשת המקצוע המתאימה אשר תבצע את הבניה לציפורניים שלכן תהיה השפעה על התוצאה – לכן, יש לוודא שמדובר באשת מקצוע מקצועית ומנוסה, אשר ערוכה לבנות את הציפורניים בסטנדרטים בלי מתפשרים.
לק ג'ל ויתרונותיו אז אחרי שאימצנו שגרת טיפוח לציפורניים, מגיע הרגע לנקוט באותן פעולות, אשר יגרמו להן להיראות יפות ומרשימות – ואחד מהאלמנטים המרכזיים אשר יכולים לסייע במטרה הוא לק ג'ל. כידוע, לסוגי הלק ג'ל יש לא מעט יתרונות על פני הלק הרגיל והסטנדרטי שכולנו מכירות – כאשר היתרונות הבולטים בו זאת העובדה שהלק ג'ל נשאר לאורך זמן רב יותר מאשר הלק הרגיל והוא אינו חשוף להתקלפויות ומפגעים אחרים. יתרון נוסף של הלק ג'ל הוא בנראות האסטטית והמרשימה שלו – כאשר, בכדי שתוכלו ליהנות מיתרונות אלו, קיימת חשיבות גבוהה לפנות לנשים המובילות המתמחות בתחום – כאן, חשוב לציין שלק ג'ל מצריך עבודה עם חומרים מיוחדים ועם מכשיר ייעודי לייבוש ולכן, נדרשת הכשרה מקדימה על מנת לבצע את המריחה של החומר על גבי הציפורניים.
קישוטים לציפורניים עולם קישוטי הציפורניים הוא עולם צבעוני במיוחד, שניתן להגיד עליו ללא כל ספק ש"האפשרויות בו הן לא מוגבלות". אז זה נכון שיש טרנדים אופנתיים בתחום קישוטים לציפורניים – ומי שחשוב לה להיות עדכניות ואופנתית, יכולה להתעדכן לפני שהיא מגיעה לבעלת המקצוע, מהם הטרנדים החמים בתחום באותה התקופה. כמובן, שאפשרות נוספת היא להתאים את הקישוטים לעונות השנה – כאשר, בסתיו ובחורף, הבחירה תהיה לרוב בקישוטים שהינם סולידיים ואלגנטיים יותר, בהשוואה לקיץ. מעבר לכך, גם מצב הרוח יכול להשפיע על הבחירה – כאשר, יש תקופות בהן לנשים מתחשק יותר להתבלט ותקופות בהן המראה העדין והסולידי ידבר אליהן יותר. כמובן, שאם מתקרב אירוע חשוב, קיימת אפשרות להתאים את התוספות להופעת הלבוש המתאימה. בכל מקרה, גם כאשר זה נוגע לקישוטי ציפורניים, ההמלצה תהיה לבחור נכון – יש לנסות לקבל המלצות ואף לבקש ממנה, לראות דוגמאות לעבודות אותן ביצעה על הציפורניים של המטופלות – תיק העבודות יאפשר להתרשם בצורה הטובה ביותר מהיכולות ומהכישורים של אותה אשת מקצוע ובהתבסס על כך, לקבל החלטה מושכלת לגביה.