אם לא תהיו עם האצבע על הדופק, אתם עלולים לפספס את המומנטום המתאים. אז מה אתם צריכים לקחת בחשבון כאשר אתם בוחנים את הקידום האורגני? הכנו לכם מספר פרמטרים שיעשו את ההבדל.
אפילו אם הקידום האורגני מתבצע על ידי חברה חיצונית יהיה עליכם לבחון את ההצלחה שלו. כך במידת הצורך תוכלו להחליף חברה לקידום אתרים, צעד שיכול לעשות את ההבדל. נדגיש כי קידום בגוגל לוקח זמן, כך שאת הבדיקה עצמה מוטב לעשות אחרי זמן מה. אל תצאו מנקודת הנחה כי בתוך מספר ימים תוכלו לראות שינוי מהותי.
1 צפייה בגלריה
 Seolinks
 Seolinks
Seolinks
(צילום: CANVA)
דירוג מילות המפתח כדי שתוכלו לבחון את הקידום האורגני בצורה אפקטיבית יהיה עליכם לראות את דירוג מילות המפתח. השאיפה שלכם היא שהאתר שלכם יהיה מדורג במיקום גבוה, זה המדד הכי אפקטיבי להצלחה. הרי ברגע שהאתר שלכם יופיע בתוצאות החיפוש הראשונות, הכל הופך להיות הרבה יותר פשוט.
אינכם צריכים להיות מומחים גדולים על מנת לבחון את דירוג האתר שלכם במילות המפתח השונות. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להיכנס לגוגל ולבצע חיפוש לפי מילות המפתח. אם אתם רואים את האתר שלכם במיקום גבוה סימן שהקידום האורגני מצליח. אם לא, מוטב כי תבחנו מה היא הסיבה לכך.
התנועה האורגנית באתר עוד מדד שאמור לאפשר לכם לבחון את הצלחת הקידום האורגני הוא היקף התנועה האורגנית באתר. פרסום בגוגל או בכל פלטפורמה אחרת אמור להביא לכך שכמות הכניסות לאתר תגדל. אם כמות הכניסות הטבעיות לאתר לא גדלה, סימן שיש בעיה שחובה לשים אליה לבד. הרי זוהי הסיבה המרכזית שהחלטתם לבצע קידום אורגני.
הגולשים לא רק אמורים להיכנס לאתר, הם גם צריכים להישאר בו זמן רב. הרי אם הגולשים נכנסים ויוצאים מהאתר תוך זמן קצר, לא תוכלו להשיג את מבוקשכם. האינטרס שלכם יהיה שהגולשים בסופו של יום יבצע איתכם אינטראקציה מסוג כזה או אחר.
אינטראקציה גבוהה מהרגיל אם החלטתם לבצע קידום בגוגל יהיה עליכם לדעת כי תקבלו תמורה בחזרה. המטרה הראשית תהיה להביא את עצמכם למצב שבו האינטראקציה של הגולשים אתכם תהיה גבוהה. כמובן שאופן האינטראקציה אמור להיות כזה שמתאים לסוג האתר שלכם. זה מה שיוכיח לכם כי הקידום עושה את העבודה שלו.
הרי קידום באינטרנט אמור להכניס לאתר שלכם גולשים שרלוונטיים לאתר שלכם. אם האתר שלכם מוכר מוצרים שונים, האינטראקציה צריכה להיות על ידי רכישה. אם האתר שלכם מספק שירות מסוים, תרצו כי הגולשים ישאירו פרטים באתר. כל הפעולות הקטנות האלה הן הפעולות שאמורות לקבוע את שיעור ההצלחה.