בין אם אתם עומדים להוביל דירה או משרד, עליכם לקחת בחשבון כי מדובר על סיטואציה שעשויה לקחת מכם לא מעט מאמץ ומשאבים. אך ככל שתכינו את עצמכם טוב יותר, כך תוכלו להגיע לרגע האמת שאתם חדורי מטרה – וההובלה כולה פתאום תהפוך להיות הרבה יותר פשוטה. אם כולם אמרו לכם שההובלה היא השלב הכי נוראי בכל מעבר, יש לכם הזדמנות לשנות את המצב – לשנות אותו לטובה.
רגע לפני שההובלה יוצאת לדרך, אנו נסייע לכם לדעת אילו דברים אתם צריכים לארגן מראש – כך שההובלה עצמה תתבצע בקלות וללא תקלות מיותרות. ככל שיהיו פחות תקלות, כך אתם תוכלו לדעת שאתם תעלו מהר מאוד על דרך המלך – וההובלה כולה תהיה הרבה יותר קלה ופשוטה ממה שחשבתם בתחילת הדרך.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: freepik)

עכשיו אחרי שסגרתם עם חברת הובלה עם מנוף, כל מה שנותר לכם לעשות זה להכין את עצמכם. נדגיש שוב – ככל שתכינו את עצמכם טוב יותר, כך אתם תגיעו למצב שאפילו תוכלו ליהנות מההובלה עצמה. תזכרו שאתם עומדים לפתוח דף חדש, וחשוב מאוד שהדף החדש יפתח עם חיוך על הפנים.

תבחרו את תאריך ההובלה בחוכמה

שעת השין זה התאריך שבו אתם בוחרים לבצע את ההובלה, לתאריך ההובלה יש משמעות מיוחדת ולא מדובר על עוד סתם יום על לוח השנה. לכן אתם צריכים לבחור את התאריך בחוכמה, כך שההובלה כולה תסתיים בצורה האפקטיבית ביותר. הובלה בקיץ חשוב שתתבצע בימים שמזג האוויר מעט יותר נוח, בעוד הובלה בחורף חשוב שתתבצע בימים שבהם לא יורד גשם. תנסו לגלות גמישות עם התאריך, זה עשוי להיות משתלם מאוד עבורכם.

חפצים יקרי ערך אל תיתנו למובילים

בכל בית יש חפצים יקרי ערך, וזה לא משנה אם מדובר על ערך סנטימנטלי או על ערך אחר. לכן כאשר אתם מבצעים הובלה עם מנוף, מוטב שאת החפצים היקרים הללו אל תיתנו למובילים. תיקחו את החפצים האלה אתכם, כך תוכלו להיות בטוחים שהם נמצאים בידיים הבטוחות ביותר לכל אורך הדרך – ועל כך אין עוררין.

תארזו את החפצים בצורה יעילה

תזכרו כי בסופו של יום אתם צריכים לפרוק את החפצים שאתם אורזים בדירה החדשה, והפריקה עשויה להיות קשה אם לא תתנהלו בצורה חכמה. לכן תדאגו לארוז את כל החפצים בקרטונים בהתאם לסדר שאתם רוצים לפרק אותם. כך לא תמצאו את עצמכם במצב שבו אתם מתרוצצים בבית או במשרד ומנסים לסדר את כל החפצים במקום שבו הם אמורים להיות.

תדאגו לקחת אתכם מזוודה עם ציוד ובגדים

לא הרבה אנשים עושים את זה, אך בסוף זה יכול להיות מאוד משמעותי. אומנם הובלה עם מנוף אמורה להתבצע בתוך זמן קצר, אך בפועל פריקת הקרטונים בדירה או במשרד החדש עשויה לקחת זמן רב – בטח אם אתם תגיעו עייפים וחסרי כוח. לכן בכדי שתוכלו להקל על עצמכם מוטב שתכינו לעצמכם מזוודה עם ציוד ובגדים לימים הראשונים, כך לא תצטרכו לפתוח את הקרטונים ולהתחיל לחפש בהם בכוח.

תדאגו לקבוע שעת הובלה מוקדמת ככל האפשר

בנוסף לתאריך שבו תתבצע הובלה עם מנוף גם לשעה יש חשיבות מיוחדת. אתם לא תרצו לבצע הובלות של דירה בשעות העומס בכבישים כי זה יכול להיות סיוט אחד ארוך ומתמשך. לכן כאשר אתם בוחרים את השעה מוטב שזה יהיה מוקדם ככל האפשר, כך ההובלה לא תתארך כמו מסטיק – ואתם תסיימו איתה בהקדם האפשרי.