אם ילדכם מכור לתוכנית הריאליטי המצליחה הישרדות, ורק מחכה לצפות בתוכנית הגמר כדי לגלות מי יהיה השורד האחרון – אין ספק כי יום הולדת הישרדות זה בדיוק הקונספט המתאים ביותר עבורו, עם הפעלה מדליקה ועשירה בתוכן ממש כמו בתוכנית הטלוויזיה האהובה.

ימי הולדת הישרדות – כל מה שרציתם לדעת

נתחיל עם הקדמה קצרה על יום הולדת הישרדות, ומהו בכלל הקונספט של ההפעלה הזו. כפי שרואים בתוכנית הטלוויזיה, ישנם שתי שבטים על אי נידח המתמודדים אחד מול השני בעבודת צוות, כדי להישאר אחרונים במשחק ולהיות השורדים האחרונים שנשארים על האי.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: pixabay)

כך בדיוק תתנהל גם הפעלה בסגנון הישרדות, כאשר הילדים במסיבה ישתתפו במגוון של משחקים, אתגרים ומשימות ממש כמו שרואים בתוכנית. כיוון שמדובר על הפעלה המתאימה ליום הולדת, ילד\ת המסיבה יהיו תמיד במרכז הענייניים במהלך כל הפעילות והם אלו שיהיו "מנהיגי השבט" ויקבלו החלטות אסטרטגיות כמו שנהוג בתוכנית.

מהם שלבי ההפעלה?

הפעילות משתנה ממפעיל אחד לשני כמובן, אך ההפעלה העיקרית תהיה בסגנון התואם למשחק הריאליטי המצליח. בתחילת הפעילות כל הילדים יתחלקו לשבטים, כשלכל שבט יש את הצבע והשם שלו ובנדנות תואמות, שרשרת חסינות, לפיד שבטי או כל אביזר אחר הזהה לתוכנית הטלוויזיה ומשתנה בהתאם למפעילים.
כפי שהוזכר, ילד\ת יום ההולדת הוא המחליט העיקרי בכל מהלך הפעילות ולכן הוא זה שיחלק את החברים לשבטים על פי בחירתו. לאחר החלוקה לשבטים מתחילים בפעילות עם המון משחקים ומשימות תחרותיות ומגבשות בין כולם, כשבסוף יוכתר השבט המנצח שהצליח לשרוד אחרון.

למי מתאים יום הולדת הישרדות?

יום הולדת הישרדות מתאים לכולם, בנים ובנות כאחד ובמיוחד לאלו שאוהבים לצפות בתוכניות ריאליטי הכוללות אתגרים ומשימות עם המון אדרנלין וחשיבה אסטרטגית. מכיוון שתכני הפעילות משתנים ממפעיל אחד לשני, מומלץ לברר מבעוד מועד לאלו גילאים ההפעלה מתאימה כדי שילדים קטנים יוכלו להצליח במשימות ואילו ילדים גדולים לא ישתעממו מהר מדי במהלך הפעילות.

כך תבחרו מפעיל איכותי ומקצועי ליום ההולדת

כדי למצוא מפעילים מומלצים ומקצועיים ליום ההולדת בסגנון הישרדות, כדאי לבקר באתר קרמל ולבחור את המפעיל שהכי מתאים לכם ולסגנון מסיבה שאתם מתכננים. באתר מחכים לכם המון מפעילים מקצועיים שאף עברו בדיקות איכות על ידי צוות האתר, יחד עם המלצות של הורים אחרים שהזמינו אותם ליום ההולדת של ילדיהם.
מעוניינים לדעת איך תדעו שהמפעיל או ההפעלה הנבחרת היא האידיאלית עבורכם? באתר קיים כרטיס לכל מפעיל ואטרקציה עם כמה שיותר מידע רלוונטי עבור ההורים כמו שלבי ההפעלה, ציוד ואבזור שכלול במחיר הפעילות, לאילו גילאים הפעילות מיועדת, לאילו אזורים בארץ ניתן להזמין את ההפעלה ועוד המון מידע מועיל שיעזור לכם לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר. למידע נוסף והתרשמות היכנסו לאתר https://www.karamel.co.il/ – שאלות ובירורים נוספים ייענו בשמחה על ידי צוות האתר המקצועי.