לכבוד עונת הקיץ והטיולים, שופרסל מרחיבה את סדרת הגרנולה במותג שופרסל ומציעה גרנולה במארזים אישיים. במסגרת הסדרה ניתן למצוא: מארזי גרנולה TO GO עם פירות מיובשים או צימוקים ואגוזים, מארזי גרנולה באריזות אישיות עם שוקולד מריר ואגוזי פקאן או פירות יבשים.
מילקי לא מפסיק להתחדש ויוצא במהדורה מוגבלת ומיוחדת - מילקי בטעמי גלידה בתוספת טופ של שברי גביעי גלידה: מילקי פונץ' בננה עם קצפת בננה ומילקי מוקה עם הקצפת של מילקי.
מאנה משיקה סדרת פריכיות חדשה PRO+ הכוללת רכיבים טבעיים בלבד ומגיעה בחמישה סוגים: פריכיות חיטה מלאה ועדשים שחורות, פריכיות חיטה מלאה וחומוס, פריכיות 100% חיטה מלאה, פריכיות 3 דגנים (חיטה מלאה, כוסמין ושיפון), וכמו כן פריכיות אורז. כל הפריכיות המושקות הינן דקות, וכולן דוגלות ב- Clean label: תווית נקיה, כאשר בכולן עד 4 רכיבים בלבד: כל הרכיבים טבעיים, ללא עמילנים, קמחים, סוכרים ומתחלבים. כל הרכיבים מוכרים מהמטבח הביתי.
חברת VEGA מוצרים טבעוניים מציגה: סדרת ממרחי מיונז טבעוניים לסנדוויץ' וסלט
בטעמים: טבעי, צ'יפוטלה, פסטו ומופחת שומן, ללא כולסטרול וחומרים משמרים.
עוד רוטב, שמתאים גם לטבעונים, מגיעה מחברת ברילה האיטלקית. מדובר ברוטב פסטו טבעוני ופרווה, מרוכז וסמיך כך שיתאים גם למריחה וגם לבישול.
חברת "ליב" מרחיבה את שיווק סדרת פירות היער האורגניים המוקפאים, הכוללת ארבעה מוצרים חדשים של 100% פרי אורגני ללא הנדסה גנטית בהם פטל שחור אורגני, פטל אדום אורגני, תות שדה אורגני ותערובת פירות יער אורגניים.
בזוקה, מותג המסטיקים האהוב של עלית מקבוצת שטראוס, מתרחב ומשיק לקיץ לראשונה את "בזוקה פופים" מסטיק בזוקה ממולא בטעמים של בזוקה ותות, ללא תוספת סוכר, ללא אספרטם וללא טיטניום דיאוקסיד.
עונת הקיץ בעיצומה ואי אפשר בלי משקאות חדשים. תפוזינה משיקה סדרה חדשה תחת השם 'תפוזינה WOW' באותו הטעם המוכר אבל עם חצי מכמות הסוכר. בין הטעמים: תפוזים, לימונענע ואשכוליות. המשקאות בסדרה ללא ממתיקים מלאכותיים וללא חומרים משמרים עם ויטמינים וחתיכות פרי.
גם בחברת השדה מוצרים אורגניים יוצאים בסדרת מיצים אורגניים חדשה המכילים פירות סחוטים וטבעיים מהפרדסים שבסיציליה, בשני טעמים: תפוזים ולימונדה. כל בקבוק של ליטר מיץ תפוזים מכיל מיץ שנסחט מ-20 תפוזים אורגניים.
ווילדר, בירה חדשה שנחתה אצלנו מספרד ומיוצרת במיוחד לשוק הישראל, מציגה של סוגי בירה - לאגר וחיטה, הממותגים להיפסטרים או לקהל הצעיר, אבל גם המבוגרים שמחפשיפ בחרה קלילה בניחוח עץ לימון או טעם פירותי יוכלו ליהנות ממנו.
ולאוהבי הקפה, רשת קפה ג'ו החלה לשווק את ה-TASTING BOX – מארז קפסולות מיוחד המכיל בתוכו 10 טעמים שונים של תערובות אספרסו מהסדרות של קפה ג'ו: הסדרה הרגילה (ג'ו/ טריאסטה/ אקסטרה סטרונג/ אולטרה סטרונג), סדרת הארצות (קובה/ קולומביה/ קוסטה ריקה), סדרת הטעמים (וניל/ קרמל/ שוקולד).