קונדיטוריית ביסקוטי משיקה סניף חדש בראש העין בהשקעה של מיליוני שקלים, שיצטרף אל סניפיה במפעל הייצור באזור התעשיה בני ברק, בנווה עוז בפתח תקווה ועיר ימים בנתניה.
2 צפייה בגלריה
קונדיטוריית ביסקוטי
קונדיטוריית ביסקוטי
קונדיטוריית ביסקוטי
(צילום: בועז לביא)
הסניפים היפיפיים הם קדימון לארבעה סניפים חדשים נוספים שצפויים להיפתח בשנה הקרובה בשוהם, אור ים, אלקנה ומודיעין.
בקנה של ביסקוטי תוכניות לפתיחה מבוקרת של שלושה-ארבעה סניפים בכל שנה תוך שמירה על מקצועיות הקבוצה, טריות ואיכות המוצר, שירות מוקפד ושמירת מעמדה כקונדיטוריה הגדולה בישראל כיום.
בבניית ותכנון כל סניף הושקעו כמיליון וחצי שקלים, כשכל אחד מתפרס על כ-130 מ"ר ושומר על הקו העיצובי החם והמזמין של כל סניפיי הרשת. בכל סניף תמצאו קונדיטוריה מרהיבה מלאה מאפים בעבודת יד, מקרר עוגות גדוש בעשרות סוגי עוגות גבינה וקרם וקינוחים יוצאי דופן לצד בית קפה ביתי עם תפריט המושתת על מוצרי הקונדיטוריה ובו ארוחות בוקר טריות, כריכים מפנקים, סלטים צבעוניים ויחס אישי וחם.
ביסקוטי ראש העין ממוקם עם גישה נוחה לתושבי ראש העין והישובים הסמוכים וחנייה בשפע, במרכז המסחרי שפיר סנטר שבשכונת פסגות אפק החדשה.

2 צפייה בגלריה
קונדיטוריית ביסקוטי
קונדיטוריית ביסקוטי
קונדיטוריית ביסקוטי
(צילום: בועז לביא)

קראו גם:

אמיר פורת, בעלי הרשת: "הסניפים החדשים בכרמי גת וראש העין מצטרפים למשפחת ביסקוטי ההולכת וגדלה. הם מבטאים את תפיסת העולם האסטרטגית שלנו לצמיחה תוך פתיחת סניפים במרכזים מסחריים פתוחים, הממוקמים
בשכונות מפתח באזור המרכז ובפריפריה הקרובה והרחוקה, כשאנו מעניקים ללקוחותינו שירות אישי, אווירה משפחתית ותפריט רחב ידיים של אוכל, המתבסס ברובו על תוצרי האפייה וקונדיטוריה האיכותיים של ביסקוטי".
ביסקוטי ראש העין - מתחם שפיר סנטר, יגאל אלון 22, ראש העין