בעוד פחות מחודשיים ייערכו הבחירות המקומיות והקרב על כסאו של שלום בן משה שהודיע שלא יתמודד שוב, הולך וגובר כשאל רשימת המועמדים הארוכה הצטרפה השבוע גם סגנית ראש העירייה לשעבר, סיגל שיינמן. האם היא תהיה האישה הראשונה בתפקיד?
2 צפייה בגלריה
סיגל שיינמן
סיגל שיינמן
סיגל שיינמן
(צילום: פרטי)
שיינמן כיהנה במשך כ-15 שנה כיו"ר סיעת מרצ המקומית וחברת מועצה בין השנים 2003-2018, במהלכן כיהנה גם כסגנית ראש העירייה, מחזיקת תיק החינוך, מחזיקת תיק תרבות, נוער ופנאי ויו"ר דירקטוריון רשת המתנ"סים "מקום בלב". כמו כן לקחה חלק משמעותי ברוב ועדות העירייה בהן מכרזים, תכנון ובנייה, כספים, שוויון מגדרי ואיכות הסביבה.
לפני הבחירות הקודמות, בשנת 2018, פרשה שיינמן מהפוליטיקה המקומית והעבירה את המושכות בראשות מרצ לעומר שכטר. אלא שהשבוע כאמור, היא הכריזה על קאמבק והתמודדותה לראשות העירייה.

2 צפייה בגלריה
כנס של סיגל שיינמן
כנס של סיגל שיינמן
כנס של סיגל שיינמן
(צילום: פרטי)

קראו גם:

"הגיע הזמן להפוך את ראש העין לעיר מתקדמת וליברלית", אמרה שיינמן. "החלטתי להתמודד במרוץ לראשות העיר, כדי להבטיח עתיד טוב ומתקדם לעיר שלנו שאני כל כך אוהבת. בתקופה בה יש חשש אמיתי לערכים שלנו נדרשת מנהיגה שיודעת להיאבק ולהבטיח את כוחה של הדמוקרטיה בשלטון המקומי".
בכך מצטרפת שיינמן לרשימה ארוכה של מועמדים לראשות העירייה שכוללת את רז שגיא, ישי אדוארד, חנוך עוז, עומר רצון, רני גבריאל ונתנאל אחרק.