ויחגוג זאב עם כבש? בימים האחרונים מפרסמת הפועל פתח תקוה הודעה על חגיגות העלייה שיתקיימו מחר (שני) באיצטדיון שלמה ביטוח בעיר יחד עם השחקנים, הצוות המקצועי ולהקת הדג נחש. אלא שבמקביל, מזמינה העירייה את התושבים לאותו ערב חגיגי כשהיא מציגה אותו כ"אירוע עלייה של קבוצות הכדורגל בעיר", כשהכוונה היא גם לאוהדי מכבי.
2 צפייה בגלריה
ההזמנה של הפועל פתח תקוה
ההזמנה של הפועל פתח תקוה
ההזמנה של הפועל פתח תקוה
(צילום: מתוך הרשת החברתית)
כזכור, עונת הכדורגל בליגה הלאומית הסתיימה ביום שישי האחרון, כשעוד לפני כן הבטיחו גם מכבי וגם הפועל את חזרתן לליגה הבכירה לאחר שאיישו את שני המקומות הראשונים בטבלה.
כדי לציין את ההישג הנהדר, ואת החזרה לליגת העל כעבור שמונה שנים, הזמינו בהפועל את האוהדים לחגיגות עלייה שייערכו מחר באיצטדיון העירוני וציינו: "השחקנים יהיו שם, הצוות המקצועי יהיה שם ואלפי כחולים שיגידו תודה על עונה אדירה. לקינוח- הופעה שחל הדג נחש, וכמו תמיד אצלנו, אתם יודעים שיהיו הפתעות...".
אלא שבמקביל, פרסם בסוף השבוע ראש העירייה רמי גרינברג המזנה לכלל התושבים לאותו ערב כדי לחגוג את "אירוע העלייה של קבוצות הכדורגל בעיר", כשהכוונה היא גם לאוהדי מכבי, היריבה העירונית. גרינברג הוסיף: "מצדיעים לספורט בעיר על ההישגים הגדולים".

2 צפייה בגלריה
ההזמנה של עיריית פתח תקוה
ההזמנה של עיריית פתח תקוה
ההזמנה של עיריית פתח תקוה
(צילום: מתוך הרשת החברתית)

קראו גם:

אז האם אכן מדובר באירוע לשני הקהלים או לזה של הפועל בלבד? בעירייה ציינו כי "חגיגות השמחה פתוחות לכל אוהדי הספורט".
ממכבי פתח תקוה נמסר כי "הנושא נמצא בבדיקה מול הגורמים הרשמיים של העירייה".
בהפועל פתח תקוה בחרו שלא להתייחס לנושא.
בכל מקרה, למעוניינים להגיע יש להירשם דרך אתר "לאן". הכניסה ללא עלות.