1 צפייה בגלריה
היציעים החדשים במגרש מחנה יהודה. הקסם יישאר? צילום: בצל כחול
היציעים החדשים במגרש מחנה יהודה. הקסם יישאר? צילום: בצל כחול
היציעים החדשים במגרש מחנה יהודה. הקסם יישאר? צילום: בצל כחול
גם החזרה למגרש הביתי המשודרג בלב השכונה, לא עוזר בינתיים להפועל מחנה יהודה לחזור למסלול ההצלחות. הקבוצה, שירדה אשתקד לליגה ב' אחרי שש עונות בליגה א' משתרכת גם העונה בתחתית טבלת מחוז דרום א', כשהיא מדורגת במקום ה-14 עם 9 נקודות אחרי עשרה מחזורים. אחרי שלושה מחזורים היו במאזנה של מחנה שבע נקודות, אולם מאז צברה רק שתיים בשבעה מחזורים. "זה לא מספיק טוב ולא מה שציפיתי", מודה המאמן רמי צבי, "אבל הליגה מאוד צפופה וניצחון או שניים ישנו את התמונה. סבלנו ממכת פציעות, הסגל עדיין לא מספיק עמוק ואיכותי. אנחנו עם אחד התקציבים הכי נמוכים בליגה, לצד הוד השרון ועוצמה חולון. כמו בליגות הגבוהות, ברוב המקרים, התקציב מדבר גם במגרש".
ועדיין, בתחילת העונה ידעת שזה יהיה המצב והאמנת שהתמונה תהיה שונה.
"נכון. הפסדנו שני משחקים בתוספת הזמן, כולל משחק מול בית"ר כפ"ס, בו הובלנו 0:2 עד הדקה ה-70 ועוד משחק, מול טייבה החזקה, שספגנו שיוויון לקראת הסיום. תוסיף לנו את הנקודות האלה ואנחנו במרכז הטבלה ואתה שואל אותי על פלייאוף עליון. אנחנו לא הנמושה של הליגה, רוב התוצאות שלנו צמודות. אנחנו שם".
איבוד שש נקודות בדקות האחרונות, יכול להיות סימפטום לבעיה מנטאלית.
"אני לא חושב שזאת בעיה. אולי חוסר הניסיון מעט בעוכרינו. איבדנו את גל יער שעבר לעמישב, שהציעו לו חוזה טוב יותר. זה יצר אצלנו חור גדול במרכז השדה, כי גל היה בורג מאוד חשוב בקבוצה. אנחנו נמצא לו מחליף ונדע להסתדר גם בלעדיו".
הקבוצה צירפה לאחרונה את החלוץ קובי דומר מבית"ר פ"ת, שהספיק להבקיע פעמיים ולשפר במעט את מאזן השערים הדל של הקבוצה, שהבקיע שבעה שערים בלבד. "אין ספק שההתקפה היא עיקר הבעיה שלנו, כבר מתחילת העונה", הוא מספר, "גם כשניצחנו בתחילת העונה לא כבשנו מספיק. הבאנו את קובי, נביא עוד חלוץ.
"אני אופטימי מאוד. אנחנו אמנם צריכים להתחזק, אבל אני מאמין שיהיה בסדר. יש חומר אנושי ומקצועי טוב. הפועל מחנה יהודה זה לא מועדון לליגה ג'. בהנהלה החליטו, ובצדק, שלא לגרור חובות ולעשות מהעונה הזאת עונה של בנייה, עונת הבראה, לבנות זהות. ובזה אני מאוד גאה. 6-7 שחקני בית משחקים בכל משחק, שחקני נוער השתלבו בסגל. זה דבר שלא היה במחנה גם כשהייתי שחקן. עם חיזוק נכון וטוב, אני בטוח שנצא מזה".
חושש למעמדך? בשנים האחרונות מחנה יהודה החליפה לא מעט מאמנים.
"בתפקיד המאמן אין חסינות וכל מאמן שלא מספק את הסחורה יודע שהוא יכול לשלם על כך וזה בסדר. אבל אני מרגיש בטוח. ההנהלה נותנת לי שקט ואין לי תלונות בקטע הזה".
שאר קבוצות העיר המשחקות בליגה ב' התמקמו במרכז הטבלה עם היציאה לפגרת השזרוע –עמישב מדורגת שמינית עם 1 נקודה פחות ומקום אחת מתחת ובית"ר פ"ת עשירית עם 12 נקודות. אחרי הפגרה, ביום שישי הבא, ייערך הדרבי בין עמישב לבית"ר.