1 צפייה בגלריה
נבחרת הוותיקים בתמונה עם ניחוח של פעם. צילום: מיקי מנג'טה
נבחרת הוותיקים בתמונה עם ניחוח של פעם. צילום: מיקי מנג'טה
נבחרת הוותיקים בתמונה עם ניחוח של פעם. צילום: מיקי מנג'טה
בשנים האחרונות, התכנסו רבים משחקני העבר הגדולים של מכבי פ"ת לכמה וכמה מפגשים ומשחקים, שאורגנו בידי אוהדי הקבוצה בנסיבות שונות, כמו טורניר האוהדים שנערך לפני כשנה וחצי.
בחג השני של פסח, יום שישי הבא (10:00), תתאסף נבחרת נכבדת של רבים מכוכבי העבר של המועדון למפגש נוסף, מרגש במיוחד - משחק לזכרו של חלוץ העבר של הקבוצה, דני ספויקויני, שהלך לעולמו לפני מספר שבועות בגיל 73.
ספוקויני, שזכה לכינוי "מטוס הסוחוי", הגיע למכבי פ"ת ממכבי בת ים ב-1966 ושיחק בקבוצה כחלוץ במשך שמונה עונות רצופות, במהלכן זכתה הקבוצה בגביע בגביע הכ"ה, שנערך במסגרת חגיגות ה-25 למדינת ישראל בשנת 1973. בשלב המוקדם של הטורניר מכבי הביסה את הכח רמת גן 0:3 ואת מכבי נתניה 1:5 וגברה על הפועל ב"ש 2:3. בחצי הגמר הביסה הקבוצה את הפועל חיפה 0:3 ובגמר פגשה את יריבתה העירונית, מכבי חיפה. ספוקויני ז"ל העלה את קבוצתו ליתרון בדקה ה-70, משה אגמי השווה בחלוף תשע דקות והמשחק הוכרע בבעיטות מהנקודה הלבנה. כל ארבעת הבועטים של מכבי פ"ת, ובהם גם ספוקויני וזאביק זלצר, כבשו והקבוצה ניצחה 2:4 והניפה את הגביע.
מארגני האירוע ביקשו לציין ולהודות לזלצר, שתרם רבות לארגון והשתתפות, כמו גם לענת גרונדמן מחברת "לוטו" שדאגה לתלבושות ולמשפחת פרטוש על השתייה.
בין השמות שיגיעו למגרש האימונים של הקבוצה בשישי הבא אפשר למצוא את מורד מגמאדוב (עוזר מאמן הקבוצה כיום), שרון צופין, איתן פריינטה (כובש שער הניצחון בחצי גמר הגביע מול מכבי חיפה ב-2001, שהשלים מהפך מפיגור 2:0 לניצחון 2:3), יוסי אופיר, גיא יצחק, אביבי זוהר, עומר גולן, דורון רבינזון, מאמן הפועל ת"א קובי רפואה ועוד רבים וטובים. מיכאל זנדברג, אופיר קופל, יוסי מזרחי ושי אהרון עשויים להגיע אף הם, אך עדיין לא אישרו סופית.