1 צפייה בגלריה
לאמאדו סוקונה כואב. הוא לא היחיד. צילום: ברוך רובין
לאמאדו סוקונה כואב. הוא לא היחיד. צילום: ברוך רובין
לאמאדו סוקונה כואב. הוא לא היחיד. צילום: ברוך רובין
עדיין לא ברור מתי יוציא מפרק הפועל פ"ת, עו"ד יצחק יונגר, את הקבוצה למכרז. מה שבטוח הוא שבכל שבוע שנוקף, ערכה של הקבוצה, המתקרבת בצעדי ענק לליגה א', הולך ויורד ואם לא ימהר לעשות זאת, הצעת ה-300 אלף של עמותת "הכחולה" יכול להיות חלום ורוד במיוחד עבור קופת הפירוק הריקה.
הפועל פ"ת המשיכה הערב (שני) בקריסתה, כשספגה הפסד ליגה שלישי ברציפות ,1:0 ביתי לנס ציונה. הפועל רושמת שבעה משחקי ליגה ללא ניצחון, שמונה בכל המסגרות והיא במקום האחרון עם שלוש נקודות בלבד, שש פחות מבני לוד שבמקום ה-14 המוביל למשחקי המבחן ושמונה מאיכסל שיושבת על חוף מבטחים.
היה זה עוד משחק שבו המנטאליות החלשה של שחקני הקבוצה הייתה בעוכריה וגם הפגרה בת שלוש השבועות לא עשתה את עבודתה. הפועל ממשיכה בשלה.
87 דקות של משחק פושר עם מעט מאוד אירועים, שהבולטים שבהם הייתה בעיטה ממצב נוח של סימון פאמבו, שחגג השבוע יום הולדת, שהלכה גבוה מעל שער היריבה ובעיטה של עידן שמש האורח למשקוף שערו של דודי אלון.
שלוש דקות לפני תוספת הזמן בעט רז שטיין כדור לעבר שערו של דודי אלון, הכדור פגע ברם לוי וזיעזע את הרשת. שער שלישי לרז שטיין מול הפועל פ"ת בעונות האחרונות, שער אכזרי במיוחד שקובע שהפועל שוב לא מצליחה לסיים משחק עם רשת נקייה ובעיקר - שוב מפסידה.
מסאי דגו ניסה כהרגלו לדחוף ולעודד את שחקניו, אבל מסתמן שגם הוא אובד עצות וצמא לחיזוק שכרגע עדיין לא ברור כיצד יוכל להגיע. בסיום המשחק קיבלנו עדות ללחץ בו נמצאים שחקני הפועל, כשדניאל שוורצבוים העיר לאיתי לוי וזה ענה לו בדחיפה.
אוהדי ושחקני הפועל פ"ת יצטרכו להדליק הרבה מאוד נרות כדי להפוך את החנוכה הזה למואר.
ביום שני הבא תנסה הפועל לצאת מהמשבר כשתצא למגרש הקשה בעפולה ותפגוש את הפועל המקומית המדורגת במקום השישי.