פתיחתה הקרבה של שנת הלימודים מבשרת גם את ראשיתה של עונת "מאמאנט" חדשה בראש העין. מאות אימהות ברחבי העיר כבר הצטרפו לליגה הכל כך מיוחדת הזאת, שבה משחק הכדורשת הוא חלק עיקרי בסיפור, אבל רחוק מלהיות כל הסיפור. רגע לפני הפתיחה, קוראות שחקניות הליגה לנשים נוספות מהעיר להצטרף לליגה, שכוללת כרגע 12 קבוצות ותגדל, זאת השאיפה, ל-15 וזאת לאור צמיחתה של ראש העין.
בליגה משתתפות אימהות לתלמידים בבתי הספר השונים בעיר, כאשר כל בית ספר מרכיב קבוצה, שמשחקת ומתאמנת בכדורשת.
בספטמבר ייפתחו האימונים לעונה החדשה של הליגה. אמנם מדובר בשחקניות חובבניות, אבל הח"מ וכל מי שאי פעם הגיע לצפות בערבי המשחקים, יכול להעיד כי הרמה המופגנת בליגה יכולה להוות מקור לגאווה לשחקניות, כך גם הנחישות הרבה והרצון לנצח. לצד זאת, כולן מבינות שמדובר בספורט, בהנאה והאווירה ידידותית להפליא. 12 (ואולי אף יותר) קבוצות ינסו להדיח את האלופה המכהנת, בי"ס "נווה דליה א'" מכתר האליפות ולהוסיף לכך גביע, בו מחזיקה קבוצת "רמב"ם".
בכל שנה, אחראית קבוצה אחרת על הפקתה של התכנית האמנותית לערב הגמר. בשנה האחרונה עשתה זאת נבחרת בי"ס "נחלים", שהפיקה סרט מקסים בו ענו השחקניות בדרכן הייחודית על השאלה "מה היא מאמאנט עבורך"?
צפו בסרטון:
מעבר להיבט הספורטיבי, ליגת מאמאנט פועלת בתוך קהילת תושבי ראש העין ועושה רבות לקידומה. בין שאר הפעילויות שערכו שחקניות הליגה – אירועי תרבות שזכו לכינוי "מעבר לרשת", מפגש "זיכרון בסלון" בערב יום השואה, קורס הגשת עזרה ראשונה של מד"א, מפגשים מרגשים במיוחד עם ילדי הרווחה של העיר, משלוחי מנות ומתנות לצהרוניות של הרווחה ונערים מבי"ח "גהה" וארגונו של יום ספורט ל-200 חוסים ב"כפר בני ציון" והוסטלים מרחבי הארץ.
1 צפייה בגלריה
רמה גבוהה, המון רצון, אבל גם חברות והגינות. רגע טיפוסי ממשחק בליגה. צילום: אפרת סלינס
רמה גבוהה, המון רצון, אבל גם חברות והגינות. רגע טיפוסי ממשחק בליגה. צילום: אפרת סלינס
רמה גבוהה, המון רצון, אבל גם חברות והגינות. רגע טיפוסי ממשחק בליגה. צילום: אפרת סלינס
מעבר לכך, השחקניות נהנות מהגיבוש, מההיכרות עם נשים מכל קצוות מהעיר, שהופכת לחברות אמיתית ואפילו מנסיעה לטורנירים בחו"ל. בחודש יוני האחרון המריאה משלחת גדולה של שחקניות מראש העין לאליפות בינלאומית בריגה, בירת לטביה, בה קצרו שתי הנבחרות העירוניות הישגים מרשימים ופגשו ספורטאיות מכל העולם.
"יש בעיר משהו טוב וקוראים לו מאמאנט ראש-העין", כתבו שחקניות הליגה בפנייה לשחקניות חדשות, "מאמאנט זה הרבה מעבר לרשת, הרבה מעבר לספורט וכדאי לך ליהנות מהטוב הזה. אם את רוצה להנות מחווית ספורט, אימונים קבוצתיים ומשחקים, לצד זמן איכות לעצמך, אחוות אמהות, קהילה תומכת ויציאה מהשגרה, זה הזמן להצטרף לאחת מקבוצות הליגה. מחכות לך".
לפרטים נוספים ניתן לפנות ל:
דלית: 054-4467146
רותם: 052-8801376
נעמי: 052-6017446