אירוע השחייה העממי הגדול והוותיק בישראל, יוצא לדרך בפעם ה-69. "צליחת ספידו בכנרת" הפך עם השנים למסורת של שחייה בקרב דורות של שחיינים ושחייניות בכל הגילים. באירוע, לצד ספורטאים בגילאי 80 פלוס, שוחים ילדות וילדים מכיתות א' ו-ב', המשלימים את מסלול השחייה העממי במרחק 1.5 ק"מ.
2 צפייה בגלריה
אירוע צליחת ספידו בכנרת
אירוע צליחת ספידו בכנרת
אירוע צליחת ספידו בכנרת
(צילום: פטריסיה בן עזרא)
אירוע השחייה לכל המשפחה כולל שני מסלולי שחייה עממים במרחקים של 1.5 ק"מ ו-3.8 ק"מ. לצורך שמירה על בטיחות הצולחים והצולחות, חלה חובת שחייה עם מצוף מים פתוחים, כשלאורך המסלול יוצבו רפסודות וסירות הצלה.
כמו כן, הצולחים והצולחות יענדו צמיד, הכולל ברקוד שיאפשר למארגני האירוע (קבוצת בן דרור) ולמשטרת ישראל לבקר את כניסת המבקרים והיוצאים מהאגם. כל אלו נועדו להעניק מעטפת בטיחותית שתבטיח שחייה מהנה ובטוחה לכולם.
בסיום האירוע כל המשתתפים יקבלו מדליה כאות הוקרה על השתתפותם וכן שוקו ולחמנייה - כמיטב המסורת במהלך 69 שנות צליחת הכנרת. בנוסף, הקהל יוזמן ליהנות מהפנינג בחוף צמח המחודש, עם הופעה חיה של להקה מקומית, דוכני ספורט ומזון, "פודטראקס" (משאיות אוכל).

2 צפייה בגלריה
אירוע צליחת ספידו בכנרת
אירוע צליחת ספידו בכנרת
אירוע צליחת ספידו בכנרת
(צילום: פטריסיה בן עזרא)

ההרשמה לצליחת ספידו בכנרת מתבצעת באתר www.speedo.co.il . להרשמה מהירה לחצו כאן >> https://bit.ly/SeaOfGalilee69

עידן גרינבאום, ראש מועצה אזורית עמק הירדן ויו"ר איגוד ערים כנרת: "אנו נרגשים להוציא לדרך, זו הפעם ה-69, את אירוע הצליחה בכנרת. גם השנה יהיה זה אירוע קהילתי ומשפחתי נפלא – שבמרכזו העמק הנהדר שלנו והכנרת היפהפייה. אני מזמין את כל חובבי וחובבות השחייה להצטרף אלינו, לקפוץ למים ופשוט לשחות. נתראה בקו הזינוק!".
אילן בן דרור (יו"ר קבוצת בן דרור - מפיקי הצליחה): "מעל 30 שנה אנו גאים לקחת חלק פעיל באירוע השחייה השלישי בגודלו בעולם צליחת "ספידו" בכינרת ולהיות חלק ממסורת ספורט כזו ענפה בישראל. צליחת ספידו בכנרת היא הזדמנות נפלאה להורים, סבים וסבתות, ולילדים להכיר את האגם הלאומי, בפעילות ספורטיבית שהפכה ברבות השנים לטקס בגרות בו עוברים ילדים לתקופת הנערות לאחר ביצוע השחייה".
ניל בן דרור מנכ"ל (מספידו ישראל נותני החסות לצליחה): "אנחנו נרגשים להביא בשורה לקהילת השחיינים בישראל ולהציע ללקוחות המותג ספידו ולכל השחיינים באשר הם אירוע שחייה מהנה במיוחד. החיבור בין האירוע צליחת הכנרת למותג ספידו הוא טבעי, כמותג השחייה המוביל בעולם אנחנו נרגשים להוביל גם אירועי ספורט מקומיים בסטנדרט בינלאומי ששם את ישראל על המפה של אירועי השחייה המובילים בגודלם".