דרבי על הפרק: כששני משחקים בלבד נותרו עד לתום העונה הסדירה, ייפגשו בשבת הקרובה (15:00) הפועל ומכבי פתח תקוה באיצטדיון שלמה ביטוח למשחק שבו כל אחת מהן חייבת ניצחון - הפועל כדי לצמצם פערים בתחתית ומכבי כדי לנסות ולהשתחל אל הפלייאוף העליון.
3 צפייה בגלריה
בני לם עם שחקני הפועל פתח תקוה
בני לם עם שחקני הפועל פתח תקוה
בני לם עם שחקני הפועל פתח תקוה
(צילום: הפועל פתח תקוה)

במצב הנתון, טרם משחקי המחזור ה-25 מדורגת הפועל במקום ה-14 והאחרון כשבאמתחתה 18 נקודות, והיא במרחק של 4 נקודות מאשדוד שמעל הקו האדום.
למשחק בשבת היא מגיעה ברגשות מעורבים לאחר שני משחקי ליגה ללא הפסד כשבתווך היא הביסה את בני יהודה 4:0 בגביע המדינה אך מנגד, בני לם עדיין מחפש ניצחון ראשון בליגה מאז מונה למאמן הקבוצה בחודש שעבר, כשהיכולת במשחק האחרון מול הפועל תל אביב (0:0) הייתה מאכזבת.
"מקבלים קבוצה שנמצאת בתקופה טובה אבל לדרבי יש חוקים משלו", אמר היום מאמן הכחולה בני לם לקראת המשחק, בו יפגוש את עוזרו במכבי נתניה ואת מי שהחליף אותו במכבי פתח תקוה. "בדרבי זה לא חשוב מי משחק, משחק הלב והנשמה, הרצון, הקהל ידבר במשחק הזה. במצב הזה של הקבוצה שהקהל בא ותומך צריך להעריך את זה. כל תוצאה שתהיה לא מבטיחה לא את ההישארות ולא את הירידה. צריך אבל לעשות הכל במשחק הזה ולהביא נקודות".
מהעבר השני של הכביש, אחרי רצף תוצאות רעות מאז החזרה מהפגרה שכפתה המלחמה, נראה שרן קוז'וק הצליח לייצב את השורות אצל הלוזונים שרחוקים נקודה אחת בלבד מבני ריינה שבמקום השישי. באמצע השבוע גם הדיחה הקבוצה את הפועל חיפה מגביע המדינה עם תצוגה משכנעת שהסתיימה ב 3:0 בסמי עופר ועושה רושם שהתבוסה במחזור הקודם למכבי תל אביב הייתה מכה קלה בכנף.

3 צפייה בגלריה
רן קוז'וק
רן קוז'וק
רן קוז'וק
(צילום: עוז מועלם)

בעקבות קרע בין חלק מהאוהדים להנהלה, התקיימה השבוע שיחה בין הצדדים בסיומה ציינו בקבוצה: "חשוב לנו להבהיר את חשיבות הקהל למועדון ובתקופה האחרונה אנחנו עושים לא מעט על מנת לקרב את האוהדים בחזרה אלינו כי אתם חסרים לנו ביציעים".
כחלק מאותן פעולות, החליטו במועדון כי כל אוהד שירכוש כרטיס לדרבי אותו תארח הפועל, יקבל כרטיס חינם למשחק הבית הבא נגד בית"ר ירושלים ואף זכאות ל-15 אחוז הנחה על מגשי אירוח של סושי "סואשי" באיסוף עצמי. כמו כן, יאפשרו במועדון כניסה מיוחדת לאוהדים שומרים שבת, בכפוף לרישום מראש (לינק בדף הפייסבוק של המועדון). על אותם אוהדים להגיע עם כרטיס מודפס לשער 3, שם ימתין להם גוי של שבת שיסרוק אותו.
בעקבות הפגישה, ציין ארגון אוהדי הקבוצה, Men In Blue 03: "הגענו למספר הבנות מול ההנהלה ובעקבות כך החלטנו לשוב לעודד בדרבי הקרוב".

3 צפייה בגלריה
שחקני הפועל פתח תקוה
שחקני הפועל פתח תקוה
שחקני הפועל פתח תקוה
(צילום: הפועל פתח תקוה)

קראו גם:

בתוך כך, היום נקבעו יריבותיהן של שתי הקבוצות בשלב רבע גמר הגביע. הפועל תארח את הפועל באר שבע ואילו מכבי תצא למשחק חוץ בבלומפילד נגד מכבי תל אביב. המשחקים יערכו בין 2-3 באפריל.