מתחם עסקים חדש מתוכנן לקום בראש העין. המרכז אמור לקום בשכונת פסגות אפק במתחם c דרום. כך הודיעו היום (שני) בעיריית ראש העין, ובישרו על פגישה שערך ראש העירייה עם חברות רבות הבוחנות אפשרות להשתלב במרכז.
1 צפייה בגלריה
(איש עסקים. אילוסטרציה: shutterstock)
קראו גם:
בעירייה מסבירים כי בראש העין, עיר מתפתחת שתגיע בשנים הקרובות לכ-100,000 תושבים, יקום מתחם עסקים חדש שישמש בית לחברות ותיקות וחדשות וחממה לחברות סטארט-אפ.
ראש העירייה שלום בן משה ועופר גבאי מחזיק תיק חדשנות נפגשו בזום עם כ-50 חברות שהביעו התעניינות בפעילות המרכז, שמעו מקרוב על התפתחות העיר ובודקים אפשרויות להשתלבות במרכז העסקים החדשני בעיר.
עופר גבאי מחזיק תיק חדשנות: "ראש העין תהפוך בשנים הקרובות לעיר יזמית וחדשנית ותמשוך אליה חברות מובילות. מתחם העסקים שיוקם בעיר הנו מתחם ייחודי שייתן במה לחברות בתחומי התחבורה, הפיתוח והחדשנות".
ראש העירייה שלום בן משה: "ראש העין היא עיר מתפתחת ומובילה בתחומים רבים. אני בטוח כי מרכז העסקים החדשני יהיה בית לעסקים שונים בתחומי תחבורה חכמה, טכנולוגיה ופיתוח. המרכז יהיה מקום תעסוקה עם אלפי מקומות עבודה לתושבי העיר והיצע משמעותי של שטחי תעסוקה שיאיצו את הכלכלה בראש העין. נמשיך לפעול לטובת התפתחות העיר".
עוד מציינים בעירייה כי עיריית ראש העין ממשיכה בשיווק שטחי מסחר ותעסוקה, תלווה את החברות, תעניק להם מעטפת ידע וכלים תוך התאמה לצרכיהן השונים. מרחב העסקים יפעל בשיתוף פעולה עם גורמי ממשלה, תעשייה, צבא אקדמיה ועוד.
לעדכונים - חדשות ראש העין