1 צפייה בגלריה
צילום: יח"צ
צילום: יח"צ
צילום: יח"צ
בהפנינג מכירות מיוחד מכרה קבוצת CPM עשרים בתים דו משפחתיים ומגרשים במסגרת פרויקט משעולי אפק אותו מקימה החברה בשכונת בפסגות אפק החדשה בראש העין.
הפרויקט מוקם על קרקע בחלקה הצפוני של השכונה, אותו רכשה קבוצת CPM, במסגרת מכרז של מנהל מקרקעי ישראל לשיווק קרקע בלתי מתוכננת, לפני כ 20 שנה. במסגרת המכרז בבעלות החברה כ 70 מגרשים אשר חלקם ישווקו כבתים סופיים, וחלקם כמגרשים עם היתר לבניה.
הפרויקט תוכנן בסטנדרט גבוה במיוחד, על ידי אדריכל בתי היוקרה, ערן בינדרמן, המוכר גם כמי שתכנן ועיצב את בית "האח הגדול" עבור זכיינית הטלוויזיה "רשת".
"תכנון הפרויקט מתמקד ביצירת שכונה משפחתית של בתים צמודי קרקע הסמוכים לפארק עם רחובות הולנדיים. הקונספט הייחודי והאיכות הגבוהה של הפרויקט באה לידי ביטוי גם בעיצוב הפנים, שנעשה על פי ארבעה סגנונות שונים - מינימליסטי, מודרני-קלאסי, אורבני ותעשייתי, שכל אחד מהם מייצר שפה אחידה וקוהרנטית. תכנון הבתים שם דגש על ניצול מרבי של החלל ויצירה של מרחבים פתוחים ורחבי היקף ללא מסדרונות בשילוב גינות פנימיות וכניסה של אור טבעי". הבתים נבנים על פי מפרט יוקרתי עם מערכות בית חכמות הכוללות שליטה מרחוק על מערכת החשמל, מזגנים, דוד ותריסים.
בפרויקט נותרו למכירה בתים דו-משפחתיים על מגרש של כ-250 מ"ר ושטח בנוי של כ-240 מ"ר, הכולל יחידה עילית עם כניסה נפרדת בשטח של 70 מ"ר, במחיר החל מ-3.650 מיליון.