גם לישראלים מגיע יום מכירה מיוחד, ממש כפי שיש לאמריקאים ולסינים, אז קבלו אותו – חגיגות Shopping IL מתחילות ממש עכשיו, ויפרשו על פני יומיים 8-9.11 בהן אתרי המכירה מציעים לנו מבצעים והנחות על אלפי פריטים, החל מאופנה ועד לעיצוב הבית וגם מוצרי חשמל.
במסגרת האירוע הושק אתר מכירה מיוחד המהווה פלטפורמה ישירה לכל החברות שלוקחות חלק בפסטיבל הקניות הגדול. שם תוכלו להגיע ישירות אל המוצרים אותם אתם מחפשים, בין אם אופנה, אופנת ילדים, אקססוריז ותכשיטים, טיפוח ויופי, מחשבים וסלולר, חשמל ואלקטרוניקה ועוד.
מה כדאי לקנות במסגרת חגיגת Shopping IL?
בין שלל המוצרים וההנחות שנוכל למצוא באתרי המכירה השונים, כדאי לשים לב לאתר הייעודי החדש של רשת חנויות המשקפיים אירוקה, שיהיה פעיל רק בימי המכירה. במבצע משתתפים 10 דגמים במחירים שווים ובאספקה ללא תשלום בסניפי הרשת.
3 צפייה בגלריה
משקפי רייבאן ב 299 שקלים. צילום: ערן תורג'מן
משקפי רייבאן ב 299 שקלים. צילום: ערן תורג'מן
משקפי רייבאן ב 299 שקלים. צילום: ערן תורג'מן
משקפי RAY-BAN ג'סטין – הדגם הנמכר ביותר בעולם, יעלה לכם 299 שקלים במקום 699 שקלים, משקפי ARMANI EXCHANGE ITALY מבית האופנה היוקרתי אמפוריו ארמני בדגם טייסים יימכר ב 299 שקלים במקום 699 שקלים ומשקפי PRADA בדגם המאופיין בקווים גיאומטריים נועזים עם מסגרת חתולית בעלות של 499 שקלים במקום 1499 שקלים.
רשת GOLBARY מציעה לרגל יום השופינג IL 50% הנחה על שמלות ו30% הנחה על סריגים ומעילים. ברשת חנויות האופנה SELECT כל פריטי האתר, ביגוד, הנעלה ואקססוריז, על כל מחלקותיו- נשים, גברים וילדים יוצעו ללא מע"מ.
בקסטרו ישנה הנחה על אלפי פריטים מקולקציות הנשים, הגברים והילדים, במחירים שנעים בין 19.90-199 שקלים. ברשת הוניגמן מציעים לגולשים הנחות שנעות בין 40-70% על כל הקולקציה של הנשים והילדים.
בחנות המקוונת של בל וסו אפשר למצוא הנחות מיוחדות על פריטים מקולקציית החורף הקרובה. גם ברשת סטורי מחכה לכם הנחה מיוחדת על מגוון פריטים מהמותגים של מליסה, פליי לונדון, תומס, מינימום, פייפר ועוד.
3 צפייה בגלריה
הנחות מיוחדות בבל וסו. צילום: זוהר שיטרית
הנחות מיוחדות בבל וסו. צילום: זוהר שיטרית
הנחות מיוחדות בבל וסו. צילום: זוהר שיטרית
באתר של מעצבת התכשיטים שלומית אופיר, כל התכשיטים מוצעים בהנחה של עד 70% ומעצבת התכשיטים שני יעקבי מציעה 50% על עשרה פריטים נבחרים ו 30% על כל שאר הפריטים באתר.
בגזרת הקוסמטיקה, נוכל עכשיו למצוא את סדרת מסכות החימר Pure Clay של לוריאל פריז במחיר של 35 שקלים במקום 61.90 שקלים ואת סדרת רויטליפט לייזר קרם יום/לילה במחיר של 69.90 במקום 110 שקלים, באתר המכירות החדש של סופר פארם.
גם ספרים נוכל למצוא עכשיו בהנחות מיוחדות. סטימצקי מציעה רבי מכר במחירים מיוחדים ובהנחות שבין 40-70%, כאשר לחברי המועדון יש הנחות נוספות. בחנות הספרים הדיגיטלית עיברית תוכלו לרכוש 5 ספרי פרוזה במחיר של 100 שקלים בלבד.
בקטגוריית מוצרי הילדים, רשת שילב מציעה הנחות גבוהות לחברי המועדון שלה, על מגוון מוצרים, ביניהם, עגלת טיולון קוואסט של מקלארן ב 699 שקלים במקום 1,190 שקלים, סט מצעים למיטת תינוק במחיר של 179.90 שקלים במקום 389.90 שקלים ועוד. ביצת האצ'ימלס שכבשה את הילדים תעלה עכשיו 229.90 שקלים במקום 329 שקלים ברשת טויס אר אס שמשתתפת אף היא בחגיגת הקניות עם הנחות על מגוון רחב של צעצועים ומשחקים.
3 צפייה בגלריה
ביצת האצ'ימלס בטויס אר אס. יח"צ
ביצת האצ'ימלס בטויס אר אס. יח"צ
ביצת האצ'ימלס בטויס אר אס. יח"צ
רשת מחסני חשמל מציעה לנו את שואב האבק האלחוטי והמהולל של דייסון במחיר של 1,490 שקלים וברשת באג תוכלו להתחדש במשחקי וידאו במחירים מיוחדים, לדוגמא: TEKKEN 7 לפסלייסטיישן במחיר של 129 שקלים במקום 329 שקלים.