1 צפייה בגלריה
צילום: אורי גרסון
צילום: אורי גרסון
צילום: אורי גרסון
מותג היינץ משיק לקראת ל"ג בעומר שני מוצרים חדשים. "היינץ אורגני" - מוצר חדשני המכיל עגבניות בגידול אורגני ורכיבים אורגניים בלבד. בהיינץ השקיעו משאבים רבים על מנת לפתח את המוצר הייחודי באותו הטעם המוכר והאהוב. המודעות הגלובלית לסביבה הובילה לכך שבשנים האחרונות משפחות רבות בוחרות באורח חיים נקי, טבעי המתחשב יותר בסביבה. הצריכה האורגנית הולכת וגדלה בקצב גבוה כי אנשים מרגישים טוב יותר כאשר אוכלים מזון אורגני, משפחות עם ילדים בעלות מודעות עוברות לאכול אורגני ומסיבה זו, ערכו של המזון האורגני עולה מדי שנה. קראפט היינץ, כחברת מזון גלובלית אחראית חברתית, מחויבת לצמצם את טביעת הרגל הסביבתית ולהגן על המשאבים הטבעיים של כדור הארץ לדורות הבאים. המוצר ישווק באריזת 580 גרם בכל רשתות השיווק.
מוצר נוסף הוא "היינץ מתבל עגבניות", שמגיע באריזת ג'מבו מוגדלת 1.35 קילו – ל"ג בעומר ידוע באירועים השונים שנערכים בו: מנגל, פיקניק, "על האש" ועוד. לשם כך ייצרו בחברת קראפט היינץ אריזה מוגדלת שתספיק לכולם. ישווק באריזת 1.35 קילו (לעומת בקבוק קלאסי של 700 גרם) בכל רשתות השיווק.