לו זר היה נקלע לאחרונה לרחוב שבזי ורואה את מצב הכביש בחלקים גדולים ממנו, ודאי היה חושב שחזר אחורה בזמן. זאת בשל מהמורות רבות ובורות שנפערו בו. "זו סכנת נפשות", אומרת תושבת העיר.
תושבים רבים מתריעים בימים האחרונים ברשתות החברתיות על בורות לאורך הרחוב המרכזי בראש העין, שמסבים נזקים לכלי רכב ואף מסכנים את חייהם - הן כנהגים והן כהולכי רגל. "הכביש רעוע כבר שנים, אבל בגלל הגשם הבורות הפכו למשמעותיים", אומרת תושבת העיר. "ללא מעט נהגים התפוצצו הצמיגים באזור, ביניהם הבת שלי שכמעט התהפכה עם הרכב בשל כך. גם אני בעצמי מתמרנת שם כדי לא להיכנס לבורות".
2 צפייה בגלריה
הבורות בשבזי
הבורות בשבזי
הבורות בשבזי
(צילום: באדיבות תושבים)
קראו גם:
פנית לעירייה?
"שאלו אותי למה אני לא מתקשרת למוקד, אבל זה מקום שראש העירייה עובר בו אני מניחה כל יום, וכך גם בכירים בעירייה ותושבים רבים. כולם רואים את זה, זה לא רחוב נידח. בכל דרך שנכנסים לעיר עוברים שם. מדובר בסכנה ולא רק לנהגים, אלא גם להולכי רגל כי אחד מהבורות הרציניים נמצא במעבר חציה. כך נראה רחוב ראשי בכניסה לעיר? התשתיות פשוט קטסטרופה וההתנהלות הזו מתחת לכל ביקורת".
2 צפייה בגלריה
הבורות בשבזי
הבורות בשבזי
"כך נראה רחוב ראשי בכניסה לעיר?". שבזי
(צילום: באדיבות תושבים)
תושב אחר הוסיף: "אתה נוהג ולאורך כל הדרך האוטו זז ומקבל מכות. גם אם לא קורה משהו רציני באותו רגע, זה גורם לבלאי ברכב לאורך זמן. מי שנוהג ברחוב הזה צריך לעשות זאת בזהירות ולהסתכל שהוא לא יורד לאיזה בור".
כל העדכונים - חדשות ראש העין