מהומות באזור ראש העין: הפרות סדר נרשמו אמש סמוך לכפר קאסם כאשר צעירים יידו אבנים ושרפו צמיגים בכביש 444 ואף בכביש 5. כתוצאה מכך סגרה המשטרה את הכבישים והסיטה את התנועה לדרכים חלופיות.
1 צפייה בגלריה
מהומות סמוך לראש העין
מהומות סמוך לראש העין
מהומות סמוך לראש העין
(צילום: מתוך הרשת החברתית, פרסום לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)
המצב הנפיץ במדינה בשבועות האחרונים שהתגבר ביממה האחרונה הביא לגל מחאות אלים מצד המגזר הערבי גם בערים המעורבות דוגמת חיפה ולוד, הגיע ככל הנראה גם לאזורנו, כשאתמול לאחר השעה 23:00 החלו מספר חשודים ליידות אבנים לכביש 444 במקטע הסמוך לכפר קאסם ואף הבעירו צמיגים במקום תוך שהם מסכנים את חיי הנוסעים. אירועים דומים נרשמו אף בכביש 5.
ממשטרת ישראל נמסר כי "סמוך לחצות התפתחו הפרות סדר סמוך לכפר קאסם כולל השלכות אבנים והבערת צמיגים בכביש 444. כדי למנוע פגיעה בנפש וברכוש המשטרה סגרה את קטע הכביש לתנועת רכבים והסיטה את התנועה לצירים חלופיים".
עוד נמסר מהמשטרה כי גם בכביש 5 כאמור נרשמו הפרות סדר והכביש נסגר לסירוגין לזמן קצר.
קראו גם:
האירועים הללו גררו תגובות זועמות ברשתות החברתיות מצד תושבי ראש העין הסמוכה. "איפה כל יפי הנפש שקראו להם 'השכנים היקרים והאהובים שלנו'", כתב אחד מהם ואחרים הוסיפו "תפסיקו לפרנס אותם". מנגד היו גם כאלו שיצאו להגנת התושבים בכפר וטענו כי מדובר בקומץ מתפרעים. "זה בסך הכל כמה שכנים מתוך כפר שלם. הכללה מיותרת", כתבה אחת התושבות ואחר הוסיף "אני לא אצא נגד שכנינו בגלל מיעוט קיצוני בתוכם".
לכל העדכונים - חדשות פתח תקוה
פורסם לראשונה: 10:18, 11.05.21