במשך שנתיים נהג קשיש (90) מאורנית להגיע, לעתים מדי יום, למשרדי המועצה בדרישה שהרשות המקומית תשפץ את ביתו הפרטי על חשבונה. אחרי שנהג בבוטות והטרדות הסלימו, ביקש ראש המועצה, ניר ברטל, את עזרת בית המשפט, שהוציא בשבוע שעבר לקשיש צו הרחקה. לדברי ברטל, "התנהגותו של התושב משתקת את עבודת המועצה ומהווה הטרדה ופגיעה בציבור".
2 צפייה בגלריה
התנהג באופן תוקפני
התנהג באופן תוקפני
התנהג באופן תוקפני
(צילום אילוסטרציה: Shutterstock)
קראו גם:
הרקע לאירוע החריג בו ראש מועצה הגיע באופן אישי לבית המשפט לטובת ההליך, ולא היועץ המשפטי או לכל הפחות הקב"ט, התרחשה לאחר שבבוקרו של אותו היום הזעיק ברטל את המשטרה על מנת שתפנה את הקשיש מלשכתו.
2 צפייה בגלריה
ברטל. נאלץ לפנות לבית המשפט
ברטל. נאלץ לפנות לבית המשפט
ברטל. נאלץ לפנות לבית המשפט
(צילום: פרטי)
"זה משהו שמתנהל במשך תקופה של שנתיים בערך", סיפר ברטל, "הביקורים וההפרעות שלו בלשכת המועצה הפכו להיות יותר תדירים, כמעט ברמה היומיומית. כל הגעה שלו יוצרת הפרעה גדולה מאוד לעבודתי. מדובר בבן אדם בן 90, אבל יחד עם זאת מאוד אגרסיבי ותוקפני".
כבר לפני כשנה וחצי הגיש ברטל תלונה במשטרה נגד הקשיש, אלא שזה לא הועיל. "הקשיש דורש ללא הצדקה מהמועצה שתשפץ את מקום מגוריו ולאחר שבקשתו נדחתה, הוא מגיב באופן לא ראוי", הסביר ברטל בבית המשפט. "הביקורים שלו היו פעם בכמה חודשים והצלחנו להתגבר על זה. זה היה כרוך בשעה-שעתיים של הפסקת עבודה עד שהוא התפנה. בשבועות האחרונים התדירות הפכה להיות הרבה יותר גדולה".
כאמור, בית המשפט קיבל את הסבריו של ברטל ואישר הוצאת צו הרחקה נגד הקשיש ממשרדי המועצה.
כל העדכונים - חדשות ראש העין