האם עמדת התצפית החדשה שהוקמה מול מרכז שפיר אינה נגישה לנכים? כך טוען תושב העיר, נכה המתנייד בקלנועית. לדבריו, ביקש לעלות לתצפית אך הופתע לגלות שניתן לעלות אליה רק במדרגות.
1 צפייה בגלריה
עמדת התצפית בראש העין. לא נגישה
עמדת התצפית בראש העין. לא נגישה
עמדת התצפית בראש העין. לא נגישה
(צילום: ציון רהב)
"ראיתי מקום חדש והייתי סקרן לראות במה מדובר. לצערי לא הצלחתי להגיע אליו", מספר ציון רהב"הציבו ספסל יפה בראש התצפית , כנראה רק לאלו שיכולים ללכת".
כיצד הרגשת באותו רגע?
"באותו רגע זה עצבן אותי מאוד. בשלוש שנים האחרונות אני נכה והעולם מגובה כזה הוא שונה. הייתי בעבר פעיל בעיר ואלו דברים קטנים אמנם אך מרגיזים ומצריכים טיפול. פעם זה התצפית, פעם זה גזם של העירייה שחוסם מדרכה ופעם משהו אחר. פתאום אתה רואה גם אנשים שלא שמים פס על חניות נכים ולא שומרים חניה".
איך לדעתך קורה דבר כזה?
"מדובר בחוסר תכנון. גם ככה אתה סוחב על הגב הרבה דברים אז דווקא הדברים הקטנים שמעלים חיוך, אנשים לא חושבים על כך. בשביל זה יש אנשים שמקבלים משכורת. כמו שמאשרים את השלט במקום אחרי בדיקות מישהו היה צריך לבדוק את העלייה לתצפית לפני שאישרו אותה".
מעיריית ראש העין נמסר בתגובה: "הגבעה תוכננה והוקמה על ידי משרד השיכון ולא העירייה. לגבעה שלושה דרכי גישה. בשל תנאים טופוגרפיים קיימת כניסה דרך כבש רק מצד אחד, מכיוון החניון הצמוד (כניסה מרחוב זיקו גרציאני)".
לעדכונים - חדשות ראש העין