לאחר הפסקה של שנה בשל מגיפת הקורונה, אירוע הגאווה למשפחות חוזר לראש העין והוא ייצא לדרך בשעה 17:30 במתחם הקבלנים שבפסגות אפק עם הפנינג ושלל פעילויות למשפחות. משטרת ישראל נערכת אף היא לאבטחת האירוע.
1 צפייה בגלריה
אירוע הגאווה בראש העין ב-2019
אירוע הגאווה בראש העין ב-2019
אירוע הגאווה בראש העין ב-2019
(צילום: מתן דויטש)
קראו גם:
כאמור, החל מהשעה 17:30, יוכלו המגיעים למתחם ליהנות מהפנינג ססגוני שיכלול מתחמי יצירה, סדנת בועות סבון, מתחם לגו לקטנטנים, שעת סיפור, והכל לצלילי די ג'יי שינגן במקום.
כמו בכל אירוע גדול, ואירועי גאווה נוספים ברחבי הארץ, גם לקראת האירוע הנוכחי המשטרה נערכת בהתאם. יחד עם זאת, לפי שעה, לא אמורה להיות חסימת כבישים באזור. "בדומה לכל האירועים, הערכות משטרת ישראל מתבצעת בהתאם להערכת מצב המתבססת על מודיעין, ניסיון מבצעי ובחינת הזירה. המטרה הנה לאפשר את חופש הביטוי, לשמור על בטחון הציבור ובמקביל למזער למינימום את הפגיעה בשגרת החיים", נמסר מהמשטרה.
מיכל סופרין-דיסטניק, מחזיקת תיק נשים ומגדר בעירייה, מסרה לא מכבר ל'מיינט ראש העין' לקראת האירוע: "אחת מהסיבות שהצטרפתי לעולם הזה שנקרא 'פוליטיקה' היא בכדי להילחם על הערכים הבסיסיים ביותר של חופש ושוויון כמי שרוצה לראות את ראש העין כעיר שיש בה מקום לכל הקהילות השונות והמגוונות. זוהי זכות עבורי להוביל את קידום הישגי הקהילה בכמעט שלוש שנים האחרונות יחד עם חברי הקהילה, אני נהנית לראות את פירות ההצלחה".
רן שלהבי, מנכ"ל האגודה למען הלהט"ב שתומכת באירוע, מסר: "הפנינג הגאווה והסובלנות שיתקיים בראש העין ומצטרף ללמעלה מ-50 אירועי גאווה ברחבי הארץ הוא גם המחאה שלנו עבור הזכות שלנו לחיות את חיינו ללא אפליה ושנאה בכל מקום. לכל אחד ואחת מגיע מרחב בטוח בו יוכלו להיות מי שהם, איפה שהם. נמשיך להאיר את כל ישראל, מדרום ועד צפון, בצבעי הסובלנות והגאווה למען חברה מכילה ושיוונית בישראל".
כל העדכונים - חדשות ראש העין