כללית הודיעה היום (שלישי) כי היא תשיק בחודשים הקרובים מרפאת מומחים ענקית בשכונת B החדשה בראש העין. המרפאה תשתרע על פני שטח של כאלף מ"ר.
1 צפייה בגלריה
ההבחנה השתנתה
ההבחנה השתנתה
ההבחנה השתנתה
(המחשה: shutterstock)
המרפאה, שתיקרא "מרפאת אלון", תכלול מתחם שלם של רפואת ילדים עם שלושה רופאי ילדים שיעבדו במקום; מתחם של רפואה ראשונית שבו יעבדו ארבעה רופאי משפחה; ומתחם מתקדם במיוחד של רפואת נשים, שבו יעבדו מומחי רפואת נשים מהשורה הראשונה, ואשר יאובזר במכשירי מוניטור ואולטרסאונד חדשים.
תחומים נוספים של רפואה מקצועית שלהם יינתן מענה ב"מרפאת אלון" כוללים רפואת עיניים, אף אוזן גרון, עור ועוד, לצד מעבדת בדיקת דם ובית מרקחת גדול. הרופאים שיקבלו במקום יגיעו הן ממרפאות הקהילה והן יגיעו מומחים מבתי חולים של כללית הממוקמים בקרבת מקום: בילינסון בפתח תקוה, מאיר בכפר סבא ובית חולים שניידר לרפואת ילדים.
מנהלת מחוז דן-פ"ת, ד"ר יעל רייכנברג, סיירה בשבוע שעבר עם יו"ר דירקטוריון כללית, האלוף במילואים יוחנן לוקר, בשכונה החדשה וסקרה בפניו את העבודות המתקדמות הנעשות לקראת אכלוס ותחילת העבודה במבנה בחודשים הקרובים. כשתיפתח המרפאת, היא תצטרף למרפאת נופרים שנחנכה באזור התעשייה בסמוך לשכונת נופרים בחודש נובמבר אשתקד, שכבר מעניקה שירותים רפואיים בתחומי הפיזיותרפיה והתפתחות הילד לאלפי מטופלים.
לדברי חנית רצהבי, המנהלת האדמיניסטרטיבית של מחוז דן-פ"ת בכללית: "מרפאת אלון תוכננה כשנגד עינינו המטרה לרכז את כל השירותים במקום אחד. באופן זה המטופל לא יצטרך להתרוצץ בין מרפאות שונות ברחבי ראש העין, אלא יוכל להגיע לרופאים מכל הסוגים תחת קורת גג אחת, שיהיה זמין ונגיש לכולם".
רוצים לקרוא עוד? חדשות ראש העין