הותר לפרסום שמו של חלל צה"ל גיבור נוסף שנפל במאבק למען חיינו במלחמה ברצועת עזה. סמ"ר ארז מישלובסקי, בן 20 מאורנית, בנה של סופי מישלובסקי-ברילנציק, מחנכת ורכזת אנגלית בחטיבת בראשית בראש העין, נהרג אתמול (שלישי) במהלך הקרבות העזים ברצועה.
2 צפייה בגלריה
 סמ"ר ארז מישלובסקי ז"ל
 סמ"ר ארז מישלובסקי ז"ל
סמ"ר ארז מישלובסקי ז"ל
(צילום: מתוך הפייסבוק)
מישלובסקי ז"ל נפל בגבורה בקרב עם עוד שבעה מחבריו לגדוד צבר בחטיבת גבעתי לאחר שטיל נ"ט פגע בנגמ"ש נמ"ר שבאמצעותו נעו בשטח הרצועה.
דובר צה"ל הודיע הבוקר בנוסף, גם על מותם של שני לוחמי גדוד 77 בחיל השיריון.
במועצה המקומית ספדו לו וכתבו: "אבל גדול באורנית עם היוודע על נפילתו של סמ״ר ארז מישלובסקי ז״ל, בן 20 מאורנית, לוחם בגדוד צבר מחטיבת גבעתי, שנפל אתמול בקרב בצפון רצועת עזה. קהילת ומועצת אורנית, משתתפות בצערה הגדול של משפחת מישלובסקי - יריב, סופיה, גיא, איה ונועה, על נפילתו של ארז, מחבקים ומשתתפים בצערם הרב".

קראו גם:

בתיכון אורט אורנית בו למד מישלובסקי כתבו: "משפחת תיכון אורט אורנית כולה מחבקת את המשפחה, יריב, סופי, גיא, איה ונעה, משתתפת בצערה הכבד וכואבת את כאבה. ארז, בוגר מחזור ג', שרת בגדוד צבר, חטיבת גבעתי, נפל בעת שלחם בגבורה בקרב ברצועת עזה על הגנת המולדת".

2 צפייה בגלריה
 סמ"ר ארז מישלובסקי ז"ל
 סמ"ר ארז מישלובסקי ז"ל
סמ"ר ארז מישלובסקי ז"ל
(צילום: דובר צה"ל)

מישלובסקי היה חובב כדורסל ושיחק במכבי אורנית,וגם שם סיפרו עליו ונפרדו: "מכבי אורנית מרכינה ראש על נפילתו בקרב של ארז מישלובסקי ז"ל אשר גדל כשחקן מצטיין באגודה והוביל אותה להישגים רבים. ארז גם ייצג את אורנית במשחקי המכביה של ישראל שנערכו בארצות הברית. משתתפים בצער המשפחה".
אמו של מישלובסקי היא מחנכת ידועה ואהובה בבית הספר "בראשית" בראש העין. חבר מועצת העיר, רז שגיא, ספד והשתתף בצערה העמוק: "משתתף באבלה העמוק של סופי מישלובסקי שאיבדה הלילה את בנה בקרב על הגנת המולדת בעזה. יודע שאין ניחומים במילותיי ורק מקווה שיתנו לסופי ולמשפחת מישלובסקי עוד כוח להתגבר על הכאב הנורא".
יהי זכרו ברוך.