"ניסיון אינוס בנסיבות מחמירות": זהו סעיף האישום שהוגש היום (ראשון) מטעם פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) לבית המשפט המחוזי, נגד אברהם לגסה מראש העין, שנעצר בשבוע שעבר כעשור לאחר שאירע האונס.
2 צפייה בגלריה
לגסה בדיון בבית המשפט
לגסה בדיון בבית המשפט
לגסה בדיון בהארכת מעצרו
(צילום: יריב כץ)
לגסה נעצר לאחר שנלקחה מאחיו דגימת ד.נ.א, שנמצאה לה התאמה משפחתית עם דגימות שנלקחו מזירת האירוע לפני עשור. על פי כתב האישום שהגיש עו"ד דניאל בוג'ו עולה כי בינואר 2012, בשעת הבוקר, חזרה א' (ילידת 1980) מבילוי לילי. לגסה (29) שהיה בקרבת מקום, התקרב אליה, נגע בה מעל בגדיה, ומיד לאחר המעשה התנצל.
בשלב הבא, א' המשיכה בדרכה דרך גן העיר אולם אז לגסה התנפל עליה מאחור, אחז בצווארה וחנק אותה תוך שהוא אומר לה: "אני חם מאוד ורוצה לאנוס אותך".

2 צפייה בגלריה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
מארב בדרך הביתה
(המחשה: אדווה חולי)

עוד צוין בכתב האישום כי "א' נאבקה בלגסה והחלה לצעוק, אך הוא לא הפסיק והמשיך לחנוק אותה ונשך את לחיה תוך שהוא מאיים עליה כי אם תצעק הוא ירצח אותה.
"מיד בהמשך לכך, הוא ניסה להשכיב את א' בכוח על ספסל, ובזמן שהוא אוחז בגרונה, ביצע בה מעשה מיני, וכשסיים הותיר אותה לבדה ונמלט".
קראו גם:
בבקשת המעצר עד לתום ההליכים ציין נציג הפרקליטות כי "המשיב ניסה לאנוס את המתלוננת תוך שימוש בכוח ובאלימות.
"ביצע את זממו באישון לילה, כלפי מתלוננת שאינה מוכרת לו כלל. המשיב לא חדל ממעשיו, חרף העובדה שהמתלוננת נאבקה בו לאורך כל האירוע.
"מדובר באירוע חריג בחומרתו המשלב עבירת מין ואלימות כלפי קורבן אקראי, שנעשה על רקע 'בעיית' שתיית אלכוהול".