חן לנגר, תושב אורנית שנפצע קשה בפיגוע הירי בבר-נוער בתל אביב בשנת 2009, הלך היום (שלישי) לעולמו בנסיבות טראגיות כשהוא בן 32.
1 צפייה בגלריה
חן לנגר
חן לנגר
חן לנגר
(צילום: מתוך הרשת החברתית)
לנגר נפצע קשה כשנורה ברגלו ועבר שיקום ארוך. עם השנים ניהל מאבק ממושך מול הביטוח הלאומי כדי שיכיר בו כנפגע עבודה, אך לאור כשלים בירוקראטיים הוא סורב.
למרות הנכות, המשיך לפעול למען קהילת הלהט"בים אולם התקשה להתאושש מאותו אירוע בו נרצחו שניים מחבריו ונפצעו עוד 11.
לפני כשנה נפטרה גיסתו, ובחודש דצמבר אשתקד פרסם פוסט מצמרר ברשת החברתית וכתב: "השנה האחרונה הייתה הנוראה בחיי, אחרי זאת שקרתה בברנוער לפני עשור, 4 חודשים ו-16 ימים. לאחרונה הפוסט טראומה התפוצצה לי בפרצוף והרקיבה לי את הנפש.
"בקרוב אולי אפרד מהכדור הארור ששינה את חיי, קשה אבל שום דבר לא לנצח! עדיין לא פשוט, אז לכל מתמודדי הנפש באשר הם אוהב אתכם".
האגודה למען הלהט"ב בישראל פירסמה את ההודעה הבאה: "האגודה למען הלהט״ב כואבת את לכתו של חן לנגר ז״ל ומשתתפת בצערה העמוק של המשפחה.
חן, שהיה מדריך בבר-נוער, נמנה על פצועי פיגוע הירי ופשע השנאה במועדון הברנוער בשנת 2009. הוא נשא על גופו את כדור האקדח של המרצח עד יומו האחרון.
לאורך השנים הקפיד חן להישאר פעיל מרכזי ובולט בקהילה הגאה, כיהן כחבר הוועד המנהל של האגודה וכדובר האגודה, התנדב בשורה ארוכה של ארגונים ופעילויות והשמיע את קולם של נפגעי הברנוער וזעקתם המתמשכת לצדק וגילוי מבצע הפשע הנורא. פועלו ומחויבותו העמוקה לזכויות הקהילה הגאה מהווים השראה עבור כולנו".