האם רשת מועדוני הכושר הולמס פלייס מקפחת את תושבי ראש העין? כך טוענים מספר מנויים של הרשת בעיר, שלדבריהם משלמים סכומים זהים לאלו שבערים אחרות, אך עבור שעות פעילות מצומצמות משמעותית. התושבים אף פתחו עצומה בנושא עליה חתמו בינתיים למעלה מ- 100 איש.
1 צפייה בגלריה
(חדר כושר. "מסכים ולבוש נוראי" | צילום: שאטרסטוק)
קראו עוד:
מבדיקת שעות הפעילות עולה כי סניף הולמס פלייס שבראש העין הכולל בריכה ושירותים נוספים, פתוח עבור מנוייו למשך 89 שעות שבועיות בעוד בערים דומות מבחינת סדר גודל, דוגמת גבעת שמואל, מודיעין ואף רחובות, נהנים המנויים מ- 110 שעות שבועיות בקירוב.
ההבדלים בשעות נובעים בעיקר בשל העובדה כי בעוד במועדונים שבערים אחרות שעות הפתיחה זהות לאורך ימים א'-ה', בראש העין המועדון נפתח ביום שני רק בשעה 16:00 כשלטענת הרשת, ישנו צורך במספר שעות לצורך תחזוקת המקום. הבדל נוסף ניתן לראות בשעות סוף השבוע, במהלכו בראש העין יכולים המנויים להשתמש בשירותי המקום במשך 19 שעות (בימים שישי ושבת יחד) לעומת ערים אחרות שם יכולים המנויים ליהנות מ 22-26 שעות.
המנויים בראש העין טוענים לקיפוח ולניצול המצב מצד הרשת לאור העובדה כי אין בריכה אחרת בעיר. "מאז ההקמה הם מנצלים את זה שהם מועדון הספורט היחיד בראש העין ועושים זאת על הגב שלנו", טוען תושב ראש העין. "כששואלים אותם למה ביום שני סגור עד אחרי צהריים אז הם אומרים 'תחזוקה'. אבל במודיעין, גבעת שמואל ורחובות אין חצי יום תחזוקה, רק אצלנו. מה שמצחיק זה שבקיץ ישנה קייטנה שפועלת במקום בימי שני. ואז לא צריך לתחזק? זה קשקוש. הם מנסים לחסוך על הגב של המנויים בראש העין ואנחנו בעצם מנויים שבויים כי אין לנו לאן ללכת בעיר. בימים האחרונים ששוחחנו איתם. אמרו לנו שזה בגלל הקורונה, וקשה להם, אבל רק בראש העין יש קורונה? בערים אחרות אין?".
מספר תושבים אף פתחו עצומה עליה חתמו מעל 100 איש ושבה נכתב: "המחירים דומים, מצב התחזוקה דומה אז מה שונה? במודיעין יש בריכה עירונית וחדרי כושר מתחרים רבים, גבעת שמואל נמצאת בלב גוש דן וגם שם לא חסרים מתחרים. בראש העין יש רק מועדון אחד וההולמס פלייס, לכאורה, מנצל את היותו מונופול על גב המנויים שהם למעשה לקוח שבוי. אנו קוראים להנהלת הרשת להשוות את תנאי המועדון בראש העין למועדני הרשת המקבילים באזורינו. אין סיבה לקפח את תושבי ראש העין".
מרשת הולמס פלייס נמסר בתגובה: "בכל מועדון בקבוצת הולמס פלייס שעות הפתיחה והסגירה שונים בהתאם לצרכים ולביקוש. לאחר בדיקה מעמיקה שביצענו במועדון בראש העין במהלך החודשים האחרונים, הוחלט לבצע התאמות בשעות הפעילות תוך פגיעה מזערית בשגרת האימונים של חברי המועדון".
כל העדכונים - חדשות ראש העין