תושבי רחוב אגמית בשכונת פסגת טל כועסים על העירייה. לטענתם, מזה מספר שנים שהם מצפים לפיתוח תשתיות במקום, בינתיים ללא תוצאות בשטח.
2 צפייה בגלריה
פסולת בניין ברחוב
פסולת בניין ברחוב
פסולת בניין ברחוב
(צילום פרטי)
התושבים ברחוב שאוכלס רק לפני שנים אחדות טוענים כי הם מתגוררים באיזור לא מפותח וללא תשתיות מתאימות. "הבטחות על פיתוח ניתנו מכאן ועד להודעה חדשה, עוד בשנת 2014. אנחנו אוטוטו ב-2021 ופיתוח למקום לא נעשה", אומר תושב הרחוב.
קראו גם >>
מה הובטח לכם למעשה?
"הבטיחו רחוב הולנדי ומפותח. אמרו שכשיהיה 80 אחוז תפוסה יעשו, נכון לעכשיו יש 100 אחוז תפוסה. בינתיים אין מדרכות, אבל יש הר של פסולת וחומרי בניה מפוזרים. פשוט גרים באזור פיתוח, כשגם בצמחיה באזור גבעת הפרפרים איש לא מטפל. אתמול נראו שלוש חולדות באזור הרחוב שלנו".
2 צפייה בגלריה
דרך לא סלולה
דרך לא סלולה
דרך לא סלולה
(צילום פרטי)
לא לזה פיללתם כשעברתם לגור במקום.
"זו תחושה נוראית. אני מפחד שהילדים יוצאים החוצה לבד, לא בגלל חציית כבישים אלא בגלל התשתיות. יש אבנים, יש פסולת, אין מדרכות ואנשים עלולים ליפול. בכניסה לבית שלי יצקתי בטון בעצמי כדי שלא יצטבר חול. ההרגשה היא שקנינו בית בסביון של ראש העין אבל בפועל אנחנו גרים במחנה פליטים".
פניתם לעירייה בנושא?
"פנינו לעירייה פעמים רבות. הגענו לפניות הציבור ובינתיים רק סיפרו לנו סיפורים. דיברו על בעיות תקציב, אבל לפי מה שאנחנו יודעים היה תקציב, אז אולי השתמשו בו למטרות אחרות. בגלל כל התלונות, לפני החגים התחילו עבודות כלשהן אבל גם רק בגינות וגם אותן לא סיימו כמו שצריך. לפני הבחירות סיפרו לנו כמה הכל יהיה טוב ויפה, אבל ברגע שנגמרו הבחירות אין אף אחד לדבר איתו".
תגובת עיריית ראש העין תובא כשתתקבל.
לכל העדכונים - חדשות ראש העין
פורסם לראשונה: 06:54, 23.11.20