ביום שני האחרון נעצרה מטפלת בת 32 מכפר קאסם בחשד לפגיעה בפעוטות בגן בראש העין בו עבדה בעקבות תלונה שהוגשה נגדה ב 22 ביוני. עם קבלת התלונה , ביצעו חוקרי התחנה מספר פעולות חקירה לרבות צפייה במצלמות והשבוע עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, עצרו חוקרי התחנה את העובדת במקום.
2 צפייה בגלריה
גן ילדים
גן ילדים
נחשדה בהתעללות בילדי הגן
(צילום: shutterstock)
בדיון שנערך אתמול להארכת מעצרה בבית המשפט, הציג נציג המשטרה בפני השופטת שבעה סרטונים שבהם נראית המטפלת מתנהגת באגרסיביות לכאורה כלפי אותם ילדים. על פי טענת המשטרה, באחד מהסרטונים נראית המטפלת מרימה ילד באגרסיביות ומכניסה אותו לחדר השינה ובמקרה אחר נטען כי הורידה את ראשו של אחד הפעוטות עם רגלה לאחר שהרים אותו.
עורך דינה טען מנגד שהיא עברה בין כל הילדים, כיסתה אותם בשמיכות ואכן הרימה את רגלה במעבר ביניהם אבל "לא לשם השכבה".

קראו גם:

לגבי הטענה כי הרימה באגרסיביות את אחד הילדים טוען כי הדבר נעשה "אולי לא בעדינות אבל זה לא אומר שיש כאן חשד להתעללות כפי שהיא חשודה". עורך הדין אף הוסיף כי מדובר בעובדת מצטיינת וישנם דו"חות פיקוח.
המטפלת אמרה במהלך הדיון : "הייתי בחו"ל שבוע בגלל החג, כל ההורים מתקשרים אליי, הילדים אוהבים אותי, מבקשים ממני תשלחי תמונות. הילדים כמו הילדים שלי. אני לא אעשה רע לאף אחד".

2 צפייה בגלריה
הוריו יפוצו באלפי שקלים
הוריו יפוצו באלפי שקלים
"הילדים כמו הילדים שלי. אני לא אעשה רע לאף אחד"
(צילום המחשה: שאטרסטוק)

לאחר שהמשטרה ביקשה את הארכת מעצרה של המטפלת בשבעה ימים לצורך השלמת החקירה, ציינה שופטת בית המשפט כי "קיימת תשתית ראייתית המבססת חשד סביר הקושר את החשודה לביצוע העבירות המיוחסות לה...עם זאת, יובהר כבר עתה כי מדובר בחשד סביר קל ביותר, ובמעשים ברף התחתון ביותר".
בהמשך הוסיפה כי מצאה לנכון להסתפק בחלופת מעצר הולמת בדמות מעצר בית מלא עד יום שני הבא , ה-17 לחודש בבית קרוב משפחתה. כמו כן נאסר עליה ליצור קשר עם המעורבים בפרשה למשך 30 יום והיא הורחקה מהמעון לתקופה דומה.