תושבים בראש העין טוענים לליקויים חמורים במגרש הכדורגל שברחוב מנחם בגין, בין היתר בדמות מהמורות, אזורים חשופים ללא דשא, ומוט ברזל שנותק באחד השערים. "מדובר במחדל", אומר אחד התושבים שנוהג לשחק במגרש.
1 צפייה בגלריה
הליקויים במגרש הכדורגל
הליקויים במגרש הכדורגל
הליקויים במגרש הכדורגל
(צילום: לירן חרדון)
קראו גם:
התושבים ששוכרים את המגרש בתשלום ומגיעים אליו לאחרונה, נתקלים בליקויים רבים במשטח הדשא על אף שמדובר בדשא סינטטי שיותר קל לתחזוקה. "יחסית למקומות אחרים, אנחנו משלמים מחיר סביר, אבל הכסף שלנו לא שווה פחות. האחריות של העירייה לתחזק את המגרש", אומר לירן חרדון, תושב פסגות אפק.
אתם חוששים לשחק שם?
"אני מפחד לעלות למגרש. צריך לראות בעיניים כי התמונות לא מספרות את כל הסיפור. תוך כדי משחק אני מנסה לשים לב למהמורות, אבל איך חוגי ילדים שמתקיימים בו אמורים להתנהל כך? זה לא מגרש שראוי למשחק. אנשים כאן מדווחים על פציעות ולאחרונה חבר שלי סובב את הרגל.
(בורות ומהמורות במגרש | צילום: לירן חרדון)
"זו עיר טובה עם פוטנציאל אדיר ואכפת לי ממנה, אבל כל פעם נלחמים בתחנות רוח. מגרש כזה שאתה משלם עליו כסף צריך להיות מתוחזק ברמה שבועית. מישהו צריך להסתכל עליו. מבחינתי שיסגרו אותו לשבועיים, מבלי שישחקו בו, אבל יתקנו את הכל".
בתגובה לפוסט שפרסם חרדון בנושא, כתב חבר מועצת העיר ומחזיק תיק הספורט, עומר רצון כי "הנושא הועבר מספר פעמים על ידי מול ראש העיר ומנכ"ל העירייה. לא ארפה עד שינתן מענה. ביקורת צודקת, דבר שאמור לקבל מענה בשגרה בתוכנית העבודה של הדרג המקצועי".
למרות זאת, דבריו של רצון לא הותירו רושם על חרדון שאמר כי "מדובר בעוד דיבורים בעלמא ובמכבסת מילים. זה מתחיל להימאס. מתי יתעוררו בעירייה, כשחלילה מישהו ייפצע באופן קשה או כשתוגש נגדם תביעה? רק אז אולי יעשו מעשה".
תגובת העירייה תובא כשתתקבל.
כל העדכונים - חדשות ראש העין