רוכב האופניים שנהרג בתאונת הפגע וברח בכביש 471 הוא זוהר רחימה, תושב גני תקווה בן 45 ואב לשני ילדים. בינתיים הוארך היום (שלישי) מעצרו של הנהג החשוד, תושב פתח תקוה (40) עד יום ראשון.
4 צפייה בגלריה
זוהר רחימה
זוהר רחימה
זוהר רחימה, זירת התאונה
(צילום מרכזי: מתוך פייסבוק; זירת התאונה - תיעוד מבצעי מד"א)

התאונה התרחשה ביום שישי האחרון לקראת השעה 11 בבוקר, אז דווח למוקד מד"א על רוכב אופניים שנפגע מרכב במקטע שבין מחלף גת רימון לשעריה. צוות מד"א שהגיע למקום איתר את רחימה, חובב ותיק של רכיבה על אופניים, כשהוא שוכב בתעלה בצד הכביש ללא סימני חיים ונאלצו לקבוע את מותו במקום.
"אהוב ליבי, הלב שבור לרסיסים, אני לא מצליחה לעכל", כתבה בכאב ליאור, בת זוגו של זוהר ז"ל ברשת החברתית, וחברו שי הוסיף: "בחור מדהים, בלתי נתפס".

4 צפייה בגלריה
זוהר רחימה
זוהר רחימה
זוהר רחימה
(צילום: מתוך פייסבוק)

לאחר שהתברר כי מדובר בתאונת פגע וברח נפתחה חקירה מואצת של משטרת ישראל, בסיומה עצרו חוקרי היחידה ללוחמה בפשיעה במרחב שרון את החשוד בתאונה, תושב פתח תקוה בן 40.
הבוקר הוא הובא לדיון בבית משפט השלום בעיר ובשלב זה הוא נחשד בשלל עבירות בהן: השמדת ראיות, הפקרה אחרי פגיעה חמורה, נהיגה בקלות ראש, אי שמירת מרחק, שיבוש מהלכי משפט וגרימת מוות ברשלנות.

4 צפייה בגלריה
זוהר רחימה
זוהר רחימה
זוהר רחימה
(צילום: מתוך פייסבוק)

קראו גם:

על פי המשטרה, הנהג המשיך בנסיעה לביתו לאחר התאונה ובהמשך הוא אותר כשרכבו נמצא עם פנס שבור ופגיעות בפח. לפי בא כוחו של החשוד, הנהג ירד מהרכב לאחר התאונה וניסה לחפש במי פגע אך הוא לא מצא את רחימה.
בתום הדיון החליטה שופטת בית המשפט להאריך את מעצרו של החשוד עד יום ראשון ה-14 לחודש, כשבינתיים תמשיך המשטרה לחקור את נסיבות התאונה.

4 צפייה בגלריה
זירת התאונה
זירת התאונה
זירת התאונה
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)