השותף לדירה הפך לסיוט: צעיר בשנות העשרים לחייו שנכנס כשותף בדירה של מכרתו בפתח תקוה, מואשם בבית המשפט כי התקין מצלמות ומכשירי האזנה בחדר השינה שלה ובמקלחת, ושמר במכשירו הסלולרי ובמחשבו תמונות וסרטונים אינטימיים שלה.
1 צפייה בגלריה
אישה מתקלחת
אישה מתקלחת
התקין מצלמות בחדר השינה ובמקלחת
(צילום המחשה: shutterstock)
על פי כתב האישום שהגישה הפרקליטות עולה כי הצעיר עבר להתגורר בדירה של האישה בחודש מרס 2020 לאחר היכרות של מספר שנים ביניהם, אך בין השניים לא התנהל קשר רומנטי. במהלך תקופת שהותו בדירה הוא התקין מצלמות ומכשיר האזנה בדירה, ואף חדר למחשבה האישי של האישה ללא ידיעתה והסכמתה.
בין היתר, מתואר בכתב האישום, כי בחודש אפריל שלאחר מכן התקין מצלמה שהוסתרה בתוך שעון שבסלון הדירה וכך תיעד אותה ושמר סרטונים שלה במכשירו הסלולרי. בהמשך, התקין החשוד מצלמה במקלחת הדירה ושמר על מחשבו האישי ומכשירו הסלולרי מספר סרטונים בהם תועדה האישה בעירום.
קראו גם:
הנאשם לא חדל במעשיו, ובחלוף מספר ימים התקין מכשיר האזנה בגב מיטתה שבחדר השינה שלה והאזין בהזדמנויות רבות לשיחותיה ופעולותיה. בהמשך אף חדר למחשבה האישי, עיין בתכתובות ווטסאפ ושלח לעצמו תמונות עירום שלה.
חשדה של האישה בדבר מעשיו של השותף התעורר לאחר שגילתה את מכשיר ההאזנה שבחדר השינה ומיד לאחר מכן התעמתה עימו והזמינה את המשטרה.
כעת מואשם הצעיר בפגיעה בפרטיות, האזנת סתר, התקנת מכשיר האזנה שלא כדין, חדירה למחשב לצורך ביצוע עבירה וכן מעשה מגונה.