ראש השנה הסתיים לו ופנינו מועדות כעת ליום כיפור. אחת השאלות החשובות ביותר שנשאלות מדי שנה לקראת יום כיפור היא מה יהיה מזג האוויר בפתח תקוה וראש העין.
2 צפייה בגלריה
יום כיפור - תמונת פייסבוק
יום כיפור - תמונת פייסבוק
תחזית מזג האוויר ליום כיפור בפתח תקוה
(צילום המחשה: shutterstock)

ובכן, אנחנו עדיין בתחילת השבוע ויש עוד זמן עד ערב יום כיפור שיחול ביום שישי ויום כיפור עצמו שיחול בשבת, אבל יש כבר אינדיקציות לקראת מה שעומד לקרות בפתח תקוה וראש העין.
תחילה בואו נראה מה יהיה מזג האוויר בימים הקרובים בפתח תקוה וראש העין. היום יהיה מעונן חלקית עד בהיר, ללא שינוי ניכר בטמפרטורות. הטמפרטורות יהיו מעט גבוהות מן הרגיל לעונה, אבל לא משהו שיזכיר את תחילת ספטמבר או אוגוסט.
ביום שני כבר תחול ירידה קלה בטמפרטורות בפתח תקוה וראש העין, עם 24 עד 29 מעלות ומעונן חלקית. ייתכן אפילו טפטוף בפתח תקוה עד גשם מקומי קל. אל תדאגו, זה עדיין לא מצריך מעילים או מטריות כבדות.
ביום שלישי תהיה עלייה בטמפרטורות בפתח תקוה וראש העין והן יהיו סביב ה-30 מעלות, יהיה מעונן חלקית עד בהיר. גם ביום רביעי יהיה מעונן חלקית עד בהיר ולא צפוי גשם, הטמפרטורות יהיו דומות.
ביום חמישי צפויה ירידה קלה בטמפרטורות והן יהיו בפתח תקוה וראש העין סביב ה-29 מעלות, יהיה נוח מאוד ומעונן חלקית.
ומה קורה ביום שישי, ערב יום כיפור, בפתח תקוה וראש העין? על פי התשקיף כרגע יהיה מעונן חלקית עם 29 מעלות בשעות היום ובשעות הערב 19 מעלות. כלומר, בערב יום כיפור יהיה נעים מאוד להסתובב בחוץ ולא צפוי גשם.

2 צפייה בגלריה
יום כיפור - תמונת פייסבוק
יום כיפור - תמונת פייסבוק
יהיה צום קל?
(צילום המחשה: shutterstock)

קראו גם:

ביום כיפור עצמו, שיחול ביום שבת, צפויה ירידה קלה בטמפרטורות שיגיעו ל-28 מעלות ובערב יהיו 19 מעלות. לא צפוי גשם ויהיה מעונן חלקית.
לסיכום: בערב יום כיפור וביום כיפור עצמו צפוי מזג אוויר נעים, ללא גשם, מה שיאפשר כנראה צום נעים וקל יחסית לצמים. ושתהיה חתימה טובה לכולם.