טקס פעיל מצטיין במחוז מרכז של משרד החינוך התקיים בשבוע שעבר, כשכל רשות בחרה נציג מכלל בני הנוער המתנדב באופן משמעותי בקהילה.
את ראש העין ייצגה בכבוד מאיה הלוי, תלמידת כיתה י"ב באולפנת זבולון שקיבלה בטקס מרגש תעודת הוקרה על תרומתה המשמעותית לקהילה.
הלוי פעילה במקביל בשלוש מסגרות התנדבות משמעותיות: מובילה את קבוצת צמי"ד (צרכים מיוחדים) בבני עקיבא, משמשת כחונכת לבוגרת עם צרכים מיוחדים, שבזכות מאיה החלה להתקדם ולהתפתח. ואף מתנדבת כחונכת חברתית לבנות שכבה ח' באולפנה, להן מעבירה תכנים של ערכים ולמידה אישית.
1 צפייה בגלריה
צילום: דוברות עיריית ראש העין
צילום: דוברות עיריית ראש העין
צילום: דוברות עיריית ראש העין
מאיה מגיעה ממקום של רצון לשינוי חברתי ומבינה כי מסירות ורגישות, יכולים לעשות שינוי משמעותי בעולם והיא אינה שוכחת גם לקבל וללמוד בכל רגע נתון מהאנשים אתם היא מתנדבת. היא מאמינה במטרותיה ועוסקת בעשייה מבורכת בנועם וצניעות רבה. מאיה מהווה דוגמה אישית לשאר בנות גילה ובמיוחד לבנות הצעירות אותן היא חונכת. על כל זה ובעיקר על מסירותה הרבה היא נבחרה כפעילה מצטיינת.
ראש העירייה שלום בן משה, בירך את הצעירה: "ברכות למאיה על ההישג ועל העשייה המשמעותית לטובת הקהילה העירונית. ראש העין מאופיינת בערכי נתינה והתנדבות לכל האוכלוסיות ואני גאה בבני הנוער המתנדבים שלנו!"
בטקס נכחו רינת מגידו שעיה, מנהלת התנדבות רשותית בחינוך ורחל רדה, מנהלת אולפנת זבולון.