זמן רב שמגרש הכדורגל הסינתטי הסמוך לבית הספר 'רונה רמון' בראש העין מוכן לשימוש אך עדיין לא קיבל טופס 4. גם בניית מגרש בית הספר טרם הושלמה, מה שמוביל ילדים לחפש פירצה בגדר המגרש הסמוך כדי לשחק בו.
מאחר והוריו של אריאל שרביט בן ה-12 אינם מאפשרים לו (ובצדק) לשחק במתחם שטרם אושר, והוא החליט לפנות בפנייה מרגשת לראש העירייה: "אני מבקש שתפתח את המגרש כי אני מרגיש שאין לי חברים יותר".
2 צפייה בגלריה
בית ספר רונה רמון | צילום: באדיבות ההורים
בית ספר רונה רמון | צילום: באדיבות ההורים
בית ספר רונה רמון | צילום: באדיבות ההורים
עוד כתב אריאל לראש העירייה, שלום בן משה: "יש למגרש חור בגדר המאפשר פריצה וכל החברים שלי פורצים דרך החור הזה וההורים שלי לא מרשים לי לעבור שם. גם אם תסדרו את החור הזה, ילדים ימשיכו לפרוץ".
"חזרתי יום אחד מהעבודה ואריאל אמר לי 'בואי תקראי את המכתב' ", מספרת אסתר, אימו של אריאל. "החלטנו יחד שנשלח אותו לעירייה ונפרסם בפייסבוק. הוא גם עוקב אחרי התגובות. עד לפני מספר חודשים בכלל לא ידעתי שאסור לשחק בו. קיבלתי טלפון ממורה של אריאל ששאלה אותי אם יכול להיות שהוא נמצא שם. עניתי שכן ואז היא אמרה שאסור לשחק שם כי אין טופס 4 עדיין".
"אנחנו בתור הורים מחנכים את הילדים שלא עושים דברים אם אסור לעשות אותם. הטלתי על זה וטו בזמן שילדים אחרים ממשיכים להיכנס לשם. ההורים שלהם אומרים שהלחץ החברתי יותר קשה. אבל אם הילדים שלכם יעשנו או יעשו דברים אחרים בגלל לחץ חברתי אתם תאשרו לו? המטרה שלנו היא לחנך אותם. מצד שני מסכנים הילדים שאין להם איפה לשחק בקרבת הבית".
2 צפייה בגלריה
המכתב של הילד לראש העירייה | צילום פרטי
המכתב של הילד לראש העירייה | צילום פרטי
המכתב של הילד לראש העירייה | צילום פרטי
מישהו מהעירייה ענה למכתב?
"קיבלתי תשובה מהעוזרת של עומר שכטר, שטענה כי אין אישור בטיחות לקיום פעילות במגרש כל עוד מתקיימות עבודות בצידו וזה עלול להימשך מספר חודשים. אבל זו חלמאות. איישתם את כל מתחם a , יש הרבה ילדים קטנים, ואתם לא דואגים להם לתשתית בסיסית?".
תגובת עיריית ראש העין תתפרסם כשתתקבל.