2 צפייה בגלריה
צילום: באדיבות תושבים
צילום: באדיבות תושבים
צילום: באדיבות תושבים
יוזמת "כריך למי שצריך" חזרה לראש העין: המיזם, שהתחיל לפעול בקיץ ותפס תאוצה בקנה מידה ארצי, לא פעל בעיר מזה כמה חודשים. לאחרונה המיזם חזר לראש העין ומדי יום שני ושישי בשעה 9:00 בבוקר ניתן למצוא דוכן במרכז המסחרי הישן ברחוב מרבד הקסמים.
בדוכן בראש העין, כל מי שחפץ יכול להגיע ולקבל כריך, עוגייה, פרי ובקבוק מים.
"יש קבוצה ארצית ששם, ראיתי פעם ראשונה את היוזמה הזאת שקיימת כבר לא מעט זמן ורצה בארץ. ופה היה בעבר דוכן שכבר מזמן, לא פעיל. חברה שלי החליטה להרים את הכפפה לפני שבועיים (תחילת חודש ינואר) וכתבה לנו בקבוצת ווטסאפ של כריך למי שצריך ראש העין שהיא הולכת לפתוח דוכן, מי נותן יד?", מספרת ליאור בר, אחת ממפעילות הדוכן בראש העין.
2 צפייה בגלריה
צילום: דוברות עיריית ראש העין
צילום: דוברות עיריית ראש העין
צילום: דוברות עיריית ראש העין
"אני חייבת לציין את ההתגייסות המדהימה של התושבים להכנת כריכים ופשטידות, קניית עוגיות ומים. התחלנו את הבוקר עם 60 כריכים שונים, פשטידת ירקות בצורת לבבות, 2 סוגים של עוגיות ומים. נשארנו עם 14 כריכים שנתרמו גם הם", כתבה אחת ממפעילות הדוכן בתחילת החודש הזה.
הדוכן זוכה לאהדה ואהבה רבים בקרב תושבי ראש העין אשר לא פעם מציעים לעזור ולהצטרף לפרויקט בדרכים אלה ואחרות. המיזם שכאמור התחיל לפעול לפני כמה חודשים, מונה היום 12 אלף חברים בקבוצת הפייסבוק של המיזם.