1 צפייה בגלריה
צילום: דוברות עירית הוד השרון
צילום: דוברות עירית הוד השרון
צילום: דוברות עירית הוד השרון
פסטיבל הבירה מגיע לראש העין בפעם השמינית ברציפות: בתאריכים 25-26 בספטמבר יתקיים בעיר הפסטיבל שהפך למסורת, כשהשנה הוא ייפתח עם פסטיבל ג'אז יום קודם לכן.
החגיגה הגדולה תיפתח כאמור ב-24 לחודש באולם סימפוניה במופע ענקי הג'אז הישראלי, כשבמהלכו תוענק תעודת כבוד לדור המייסדים של הז'אנר בארץ. מאחר ומספר המקומות מוגבל, יוצבו מסכים מחוץ לאולם כשהנוכחים יוכלו ליהנות מדוכני מזון ובירה.
הפסטיבל יימשך ביומיים שלאחר מכן ברחבת האמפיתיאטרון העירוני בין השעות 19:00-24:00, כשלמבלים ימתינו לא פחות מ-45 סוגי בירה שונים מהארץ ומחו"ל, 10 פוד טראקס, דוכני אוכל נוספים, וחידוש נוסף השנה - תערוכת רכבי אספנות של מועדון ה-5 כשאליהם יצטרפו קבוצת רוכבי מועדון הארלי דוידסון.
בנוסף, באי הפסטיבל ייהנו מהופעות של מאור כהן וזקני צפת (25.9) ולהקת פול טראנק (26.9). הכניסה למתחם תהיה חופשית ותותר מגיל 18 ומעלה כשקטינים יידרשו ליווי מבוגר.
כרטיס הזמנה לערב הפתיחה ניתן יהיה להזמין באתר מקום בלב www.makombalev.org.il .
עומר רצון, יו"ר מקום בלב ומחזיק תיק התרבות אמר לקראת הפסטיבל: "יהיה פסטיבל מהנה. אנחנו ממשיכים את המסורת וגאים להיות העיר שנותנת את הבמה ואת המקום לג'אז במדינת ישראל. יש לנו את הכבוד להעניק תעודת הוקרה לדור המייסדים של הז'אנר בארץ.
השנה הרחבנו את הפסטיבל לכלל הערים התאומות של ראש העין, ואני מאמין שהתושבים יבואו עם הרבה מצב רוח וייהנו מאווירה טובה".