עיריית ראש העין הנחתה את נציגי המוקד העירוני לתת מענה לבעיות במערך הסעות התלמידים לגנים ולבתי הספר וקוראת להורים לדווח למוקד העירוני על כל תקלה - 24 שעות ביממה.
ביממה האחרונה עלו טענות רבות מצד הורים בראש בין היתר נגד חברת ההסעות החדשה. המציאות איתה הם נאלצים להתמודד בימים אלו כוללת לדבריהם מחסור בנהגים כשגם אלו שעובדים בחברת ההסעות, אינם יודעים את המסלול או מגיעים באיחור למוסדות החינוך. בנוסף על כך עלתה טענה מצד אם בעיר כי לבנה, הלומד בגן לחינוך מיוחד בעיר לא אושרה הסעה, על אף המרחק הגדול מביתה.
כאמור עקב הכאוס השורר בעיר בכל הקשור לנושא הוציאה העירייה את ההודעה הבאה: "תושבים יקרים, בימים האחרונים, אנו חווים תקלות עם חברת ההסעות למוסדות החינוך. אנו קשובים לבקשות ההורים ומטפלים בנושא מקרוב וברגישות רבה. אגף החינוך עוקב מקרוב במהלך כל השבוע אחר מועדי ההסעות ומערך הליווי של התלמידים. בכל בעיה או בירור בנושא אתם מוזמנים לפנות למוקד העירוני 106 או 03-9384685 ,הפעיל 24 שעות ביממה ולקבל מענה".