האם בקרוב יפתח סניף של משרד הרישוי בראש העין? אולי, אבל בינתיים זו רק בגדר שאיפה שהועלתה על ידי האופוזיציה.
יו"ר האופוזיציה וחבר המועצה רז שגיא, העביר בקשה לראש העירייה בן משה על מנת שיפעל בנושא מול משרד הרישוי ובכך אולי תיחסך בעתיד הקרוב נסיעתם של תושבי העיר לפתח תקוה או לאריאל כדי לקבל את השירות לו הם זקוקים.
"בראש העין מתגוררים כיום כ-59 אלף תושבים ואנחנו גדלים להיות עיר בת כ-100 אלף. גם מבלי להוסיף את כפר קאסם, אלעד וישובים נוספים", כתב שגיא לראש העירייה. "בראש העין לא קיימת שלוחה של משרד הרישוי ועל מנת לקבל שירותים בסיסיים בתחום הרישוי, תושבי העיר נאלצים לכתת רגליהם לפתח תקוה או לאריאל".
"באריאל לדוגמא, עיר שבה כ-18,500 תושבים קיימת שלוחה של משרד הרישוי, אשר מקיימת פעולות דוגמת מבחן מעשי, המרת רישיון נהיגה, חידוש בתום פסילה ושלילה, בדיקות רפואיות ועוד".
בהמשך למכתב ששלח, הוסיף שגיא כי "בעיר של כ 60 אלף תושבים חייבת להיות שלוחה וכל תושב יוכל להוציא טופס ירוק למבחן עיוני, לעבור מבחן נהיגה מעשי ועוד שורה ארוכה של פעולות סמוך לביתו".
מעיריית ראש העין נמסר: "הנושא נמצא בטיפול מול משרד התחבורה. בזכות פעילות העירייה ודרישת ראש העיר הוכנסה ראש העין לטבלת סדר העדיפויות של משרד התחבורה לפתיחת תחנות רישוי. למען התושבים אנחנו ממשיכים בעשייה״.