זעם בעיריית ראש העין: במסגרת קמפיין הבחירות הקרבות, פירסם דף הפייסבוק 'צעירי כחול לבן' סרטון הומוריסטי ובו נשמע לכאורה אזרח מודאג הפונה למוקד העירוני בעקבות טענה להיעלמותה של שרת התרבות והספורט מירי רגב, תושבת העיר. את העירייה הסרטון לא הצחיק, בלשון המעטה, בעקבות השימוש בסמליה המוצגים בסרטון ללא אישור.
1 צפייה בגלריה
"נציג המוקד" | מתוך הסרטון של 'צעירי כחול לבן'
"נציג המוקד" | מתוך הסרטון של 'צעירי כחול לבן'
"נציג המוקד" | מתוך הסרטון של 'צעירי כחול לבן'
בסרטון נשמע דו שיח בין אזרח מודאג לבין "נציג" מוקד השירות של העירייה ובו טוען האזרח כי "מירי רגב נעלמה, לא שומעים אותה, אני מחפש אותה, אני מודאג".
לאחר מסר שניות במהלכן מוצג סמל עיריית ראש העין בכל פעם שמדבר "נציג השירות", משיב האחרון ל"אזרח המודאג" כי עליו לפנות למשטרה, שכן העירייה לא עוסקת באיתור נעדרים.
הסרטון כאמור, לא מצא חן בעיני העירייה שלדבריה לא נשאלה על המהלך בכלל. "העירייה רואה את הנושא בחומרה רבה", אמרו שם היום, "ואין לעירייה כל קשר לסרטון ולתוכנו. הסרטון נערך ללא ידיעתה וללא הרשאתה של העירייה תוך הפרת זכויות יוצרים ושימוש לרעה בלוגו הרשמי של העירייה.
צפו:
"משהובא הדבר לעירייה, העירייה פועלת לאלתר בדרישה להסרת הסרטון ואין בכך בכדי למצות את טענות העירייה בכל הנוגע לנזק התדמיתי שנגרם בעקבות הפצת הסרטון".
בעקבות דברי העירייה יצר 'מיינט ראש העין' קשר עם אדם בשם אלון, שהזדהה כמנהל הדף, ולטענתו מדובר בסרטון שיצר אחד מפעילי המפלגה על דעת עצמו.