חוסר מזל: אופניו של עידן יהודה הלוי, תושב ראש העין, נגנבו ממקום עבודתו בפארק אפק, חודש לאחר שמאותו מקום נגנבו אופניו הקודמים.
ב- 2/7 הגיע הלוי למסעדה בה הוא עובד בפארק אפק עם אופניו החשמליים, אותם רכש רק שבועות ספורים לפני כן. כשסיים את משמרתו באותו יום, יצא מהמסעדה כדי לרכב חזרה לביתו אך לתדהמתו האופניים נעלמו כלא היו.
"יכול להיות שטעיתי כשלא קשרתי אותם ובסך הכל ליפפתי את השרשרת שהייתה על העמוד סביב האופניים כדי שיראו קשורים", הוא מודה. "כנראה זו הייתה פירצה שקוראת לגנב. הגשתי אמנם תלונה במשטרת כפר קאסם אך ימים ספורים לאחר מכן התיק נסגר מאחר ולא נמצאו ראיות מפלילות. המצלמות של המסעדה ושל החנויות הסמוכות לא קלטו את הפנים של אותו גנב".
1 צפייה בגלריה
צילום: מתוך הסרטון ממצלמת האבטחה
צילום: מתוך הסרטון ממצלמת האבטחה
צילום: מתוך הסרטון ממצלמת האבטחה
לאחר אותו מקרה, עידן הפיק לקחים. הוא רכש אופניים חדשים עם שני מנעולים, אחד לשרשרת ואחד לגלגל. גם הבעלים של המסעדה שינה את הגדרות מצלמות האבטחה כדי שבמידה ויקרה אירוע נוסף, יהיה לכך תיעוד מלא. ואירוע שכזה אכן חזר על עצמו ומהר מהצפוי.
"הגעתי למסעדה ביום ראשון לקראת השעה 07:00 בבוקר וקשרתי את האופניים עם שני המנעולים", מספר עידן. "בסביבות השעה 09:00, הקופאית ישבה עם הבוס שלנו ולפתע היא שמה לב לבחור שנוסע עם אופניים מחוץ למסעדה. היא שאלה אותו 'זה לא האופניים של עידן?' הוא מיד רץ החוצה , חזר למסעדה ושאל אותי איפה האופניים שלי. עניתי לו היכן קשרתי אותם והוא אמר שהם לא שם . מיד רצנו החוצה לכיוונים שונים בניסיון לתפוס את הגנבים אך זה כבר לא עזר".
מה עבר לך בראש כשהבנת ששוב גנבו לך אופניים בהפרש של חודש?
"הרבה עצבים ובעיקר תסכול רב. קניתי אותם אחרי שלקחתי הלוואה מהבוס ועוד לא התחלתי להחזיר לו אותה אפילו".
אני מניח ששוב הגשת תלונה במשטרה?
"אכן קראנו להם שוב. הגיע שוטר למקום שלקח פרטים וביקש שאגיע לתחנה להגיש תלונה. הוצאנו בינתיים את הסרטונים שבהם התברר כי הם היו שניים, אחד תיצפת והשני פרץ את המנעולים. בערב הגעתי לתחנה בראש העין להגיש תלונה שהועברה לתחנת כפר קאסם להמשך טיפול, אבל מאז אני מחכה לתשובה וזה די מאכזב שאני עדיין ממתין למרות שמי שעשה את זה מתועד באופן ברור".
ומה אתה עושה בינתיים? תרכוש אופניים חדשים?
"אני מפחד לקנות שלא יגנבו לי גם אותם. כרגע אני מגיע לעבודה עם אוטובוס בבוקר, ובסיום המשמרת אני מבקש את עזרת החברים מהמסעדה עם טרמפ הבייתה".
ממשטרת ישראל טרם התקבלה תגובה בנושא.