"לא הבנתי מדוע בעלי עובד עד שעות מאוחרות כל כך", מספרת השבוע תושבת האזור שמבקשת להתגרש מבעלה, שותף במשרד עורכי דין. "כעת אני מבינה שכל הזמן הזה הוא פשוט עבד עליי וניהל רומן עם שותפתו למשרד מאחורי גבי".
האישה, בשנות השלושים לחייה, הגיעה לעו"ד זהר רון לא מכבר כדי להתגרש מבעלה לאחר שתפסה אותו "על חם" בוגד בה עם אותה שותפה. "הוא סיפר לה שהוא עובד עד מאוחר בגלל תיק מסובך, שהתברר בדיעבד כרומן סוער עם השותפה", אומרת עו"ד רון. "עכשיו הוא יתמודד עם תיק הגירושים שלו עצמו".
1 צפייה בגלריה
צילום אילוסטרציה: Shutterstock
צילום אילוסטרציה: Shutterstock
צילום אילוסטרציה: Shutterstock
עו"ד רון מסבירה כי האישה הגיעה אליה נסערת וביקשה להתגרש מבעלה מיד. "היא סיפרה לי שבעלה הוא שותף במשרד עורכי דין ובתקופה האחרונה הוא נעדר מהבית לימים ארוכים ואף בלילות בטענה שעליו לעבוד עד מאוחר", היא מוסיפה.
לדבריה, הסביר הבעל לאשתו כי מדובר בתיק גירושים מסובך שהוגשו בו בקשות רבות לבית המשפט וכי בני הזוג בתיק עתירי ממון ורבים על חלוקת הרכוש, דבר הדורש ממנו עבודה רבה על התיק. "ואולם העבודה המשותפת על התיק במשך שעות ארוכות ואל תוך הלילה קירבה ככל הנראה בין שני השותפים, ותוך כדי העבודה הם שכחו שיש להם משפחות משלהם והחלו לנהל רומן מאחורי הגב של בני הזוג שלהם", אומרת עו"ד רון.
איך גילתה האישה את הרומן?
"ממש במקרה. באחד הימים האישה הגיעה למשרד בשעת לילה מאוחרת והביאה עמה מגש פיצה חמה. היא רצתה להפתיע את בעלה ואת השותפה ולפנק אותם מכיוון שהייתה בטוחה שהם עובדים קשה כל כך עד השעות הקטנות של הלילה. כשניסתה לפתוח את דלת המשרד גילתה למרבה הפלא שהיא נעולה.
"היא לא הבינה מדוע והחליטה לפתוח אותה באמצעות המפתח הרזרבי שהיה ברשותה. כשנכנסה למשרד חשכו עיניה. היא מצאה בו את שני השותפים במצב שלא משאיר הרבה מקום לדמיון. מרוב שהם היו עסוקים זה בזה הם אפילו לא הבחינו שהיא נכנסה".
איך היא הגיבה?
"האישה הנבגדת הייתה המומה, מגש הפיצה נשמט מידיה והיא החלה לצרוח על השניים, 'תתביישו! במקום להתעסק בלקוחות שלכם אתם מתעסקים אחד עם השנייה וזונחים את המשפחות שלכם'".
הרומן הסודי היה בעייתי במיוחד בגלל החברות בין שתי המשפחות. "נהיה בלגן גדול", מסכמת עו"ד רון. "מחברים טובים כולם הפכו לאויבים, ועכשיו גם השותפה ובעלה מתגרשים. מדובר בפגיעה קשה באמון. בעוד האישה דאגה לבעלה שעובד קשה כל כך בשעות הלילה הוא ניהל רומן עם שותפתו לעבודה, שהיא ובעלה חברי משפחה מלבד היותם שותפים. נוצר קרע שאי אפשר לאחות בין כל הצדדים המעורבים".