2 צפייה בגלריה
צילום המחשה: shutterstock
צילום המחשה: shutterstock
צילום המחשה: shutterstock
תושבת האזור, בשנות הארבעים לחייה, נדהמה לאחרונה לגלות כי בן זוגה בעשרים השנים האחרונות ואב לשני ילדיה מחפש לעצמו נשים אחרות באפליקציית היכרויות בעודו נשוי לה. "חברה טובה של האישה שהתגרשה זה מכבר ביקשה לקבוע איתה פגישה דחופה", מספרת עו"ד זהר רון, המייצגת אותה. "היא אמרה לה שיש לה 'סקופ מטלטל' בשבילה".
לטענת עו"ד רון, השתיים נפגשו בבית הקפה האהוב עליהן ואז החלה החברה לשפוך את שעל ליבה. "החברה אמרה לה שמאז גרושיה היא מחפשת זוגיות, ולכן החליטה להתקין בטלפון את אחת מאפליקציות ההיכרויות המוכרות", היא אומרת. "מתברר כי במהלך שיטוטיה באפליקציה, תוך בחינת מועמדים פוטנציאליים לזוגיות חדשה, הופתעה לגלות את תמונת בעלה של חברתה".
מה עשתה החברה?
"סיפרה שהיא היתה בשוק, ולכן הדבר הראשון שעשתה היה להכנס לפרטים המלאים שלו ולברר האם מדובר באותו אדם. היא גילתה שאכן זה הוא. האיש אף טרח ופירסם את כל הנתונים העובדתיים הנכונים לגביו, אבל 'שכח' לציין פרט קטן וחשוב - שהוא נשוי. במקום זה הוא החליט לכתוב ללא בושה כי הוא גרוש".
עו"ד רון מוסיפה כי אותה חברה ביקשה להיות יסודית, ולפני שדיווחה לאישה על בעלה הבוגדני החליטה לנסות ולבדוק בעצמה מה פשר מעשיו של הבעל. "היא סיפרה שנתנה את פרטיו לחברה מהעבודה, שנמצאת אף היא באפליקציה, וביקשה ממנה להתחיל להתכתב איתו", מציינת עו"ד רון. "היא הסבירה שרצתה לראות האם הוא בכלל פעיל. במהלך השיחה בין השניים הבעל התלהב מהתמונה שלה וממנה, ואמר שהוא מעוניין להזמין אותה לארוחת ערב במסעדת שף בתל אביב כבר למחרת בערב. החברה סיפרה שבשלב זה היא החליטה לעדכן את אישתו".
איך הגיבה האישה הנבגדת?
"ביקשה שהחברה שהתכתבה עם בעלה תתאם איתו ארוחת ערב במסעדה כפי שרצה, ובמקביל ביקשה ממנה למסור לה את הפרטים המדוייקים של המקום והשעה כי היא מתכוונת להגיע במקומה ולהעמיד אותו על מקומו".
2 צפייה בגלריה
עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות רון
עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות רון
עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות רון
כך קרה שבערב בו קבעו השניים הגיעה האישה למסעדה במקום ובשעה שנקבעו במקום הדייט המתוכנן. "הבעל היה מופתע מהנוכחות שלה והבין כי נתפס על חם", מסבירה רון. "הוא ניסה לתרץ ולהסביר שבעצם קבע במקום עם קרובת משפחה שלו, אבל אשתו הסבירה לו שאין טעם להסברים מאחר והיא כבר מעודכנת בכל הפרטים. היא הודיעה לו שהוא מוזמן להמשיך להיות בוגדני ושקרן, אבל עם מישהי אחרת כי היא כבר לא מעוניינת בו".
עו"ד רון מבהירה כי בימים אלה שני הצדדים מעוניינים בהסכם גירושין שיסדיר את עניין הפרידה באופן הטוב ביותר. "בסופו של דבר הבעל הבין ש'לשקר אין רגליים'", היא מסכמת. "הוא ניסה להצמיח לאישתו קרניים, כשמצד אחד התנהג כגרוש הולל וחיפש להכיר בנות זוג מאחורי גבה, בעוד מצד שני אשתו וילדיו המתינו לו בבית. מעכשיו הוא יוכל להכיר את מי שירצה. היתרון בפרידה בהסכמה, כמו במקרה דנן, זה שההליך הרבה פחות יקר והרבה יותר מהיר".