1 צפייה בגלריה
אוטובוס אפיקים ראש העין. צילום: ניצן ינקו
אוטובוס אפיקים ראש העין. צילום: ניצן ינקו
אוטובוס אפיקים ראש העין. צילום: ניצן ינקו
משטרת ישראל הגישה לאחרונה כתב אישום לבית משפט השלום נגד נהג אוטובוס (47) של חברת אפיקים, תושב פתח תקוה, בטענה שתקף נוסע ופגע בו במזיד בשל ויכוח שהתגלע בין השניים. חברת אפיקים פועלת באזור פתח תקוה וראש העין.
בכתב האישום נטען כי בחודש דצמבר אשתקד, בשעת לילה מאוחרת, עמד אותו נוסע בתחנה המרכזית של פתח תקוה ועלה על קו אוטובוס 99 (א) של חברת "אפיקים" בו נהג האיש. משעלה הנוסע החל נהג האוטובוס לצעוק עליו בזמן שזה העביר את כרטיס הרב קו שברשותו והחל להתקדם לעבר מקום ישיבה סמוך לדלת האחורית של האוטובוס.
בהמשך כתב האישום נטען עוד כי בשלב זה התגלע ויכוח בין הנוסע לבין נהג האוטובוס, במסגרתו אמר הנוסע כי יתלונן על הנהג לחברה. בתגובה, קם הנהג ממקום מושבו, פנה לעבר הנוסע ושפך עליו כוס קפה חם. בהמשך לכך תפס הנוסע שקית ובה פחיות ריקות והעיף אותה לעבר נהג האוטובוס.
בסיכום כתב האישום נטען בנוסף, כי בשלב זה תפס נהג האוטובוס את הנוסע בחולצתו וגרר אותו לעבר הדלת האחורית ודחף אותו אל מחוץ לאוטובוס, עד אשר הפילו על הרצפה תוך שהמשיך לבעוט בו ולהפליא בו אגרופים. כתוצאה ממעשיו נקרעה חולצתו של הנוסע ונגרמו לו חבלות בזרועו. בהמשך חזר הנהג אל האוטובוס ונסע מהמקום.
מחברת אפיקים נמסר בתגובה: "אפיקים רואה באפס סבלנות אלימות של נהגים ונוסעים במהלך נסיעותיה. על כן הנהג זומן מיד לאחר המקרה לשימוע ופוטר באופן מיידי. החברה פעלה בהתאם למדיניותה ולא בכדי היא אינה מוזכרת בכתב האישום שהוגש נגד הנהג".