4 צפייה בגלריה
בנימין טקלה. צילום: דובר צה"ל
בנימין טקלה. צילום: דובר צה"ל
בנימין טקלה. צילום: דובר צה"ל
השבוע התקיימו טקסי מצטיינים בחטיבות ובאוגדות השונות לכבוד יום העצמאות ה-71 למדינת ישראל. בין המצטיינים גם תושבי ראש העין: סמ"ר בנימין טקלה, סמ"ר חן דרשר, רב"ט שחף שרפי, סגן נטע כהן.
סמ"ר בנימין טקלה, קשר מ"פ פלחה"ן בגדס"ר נח"ל, מתגורר בראש העין
סמ"ר בנימין טקלה, תושב ראש העין, למד בתיכון בגין שם הרחיב מנהל וכלכלה, הוא משרת כיום כקשר מ"פ בפלוגת חיל ההנדסה בגדוד הסיור של חטיבת הנח"ל, במסגרת תפקידו אחראי על כל הקשר בפלוגה, תפקידו לוודא שהקשר תקין בפעילויות, מעצרים ובתרגילים, הוא צמוד למ"פ ונמצא איתו בכל פעילות.
על מסירותו לתפקיד ומקצועיותו קיבל בנימין את אות מצטיין מפקד חטיבת הנח"ל, מפקדיו מעידים עליו כי הוא בין הטובים שהיו בתפקידו מבחינה מקצועית וחברתית.
4 צפייה בגלריה
חן דרשר. צילום: דובר צה"ל
חן דרשר. צילום: דובר צה"ל
חן דרשר. צילום: דובר צה"ל
סמ״ר חן דרשר, סמלת חמל תצפיות בנחל עוז, מתגוררת בראש העין
משרתת כסמלת חמל תצפיות נחל עוז. חן משרתת כסמלת חמ"ל תצפיות נחל עוז ובמסגרת תפקידה היא אחראית לרכז ולתכלל את המשמרת ואת האירועים הקורים בגזרה בחמ"ל.
היא מספרת "התפקיד שלי מאוד משמעותי. חמ"ל תצפיות יכול למנוע אירוע בגזרה ולסכל חדירות לשטח הארץ. בנוסף החמ"ל נותן מידע לכל הכוחות ובכך שומר על בטחון התושבים".
היא חתמה קבע בתפקיד מכיוון שרצתה להמשיך עוד ולתרום מעבר למה שצריך היא מספרת "אני מאוד נהנית בתפקיד ורציתי להמשיך בו".
4 צפייה בגלריה
שחף שרפי. צילום: דובר צה"ל
שחף שרפי. צילום: דובר צה"ל
שחף שרפי. צילום: דובר צה"ל
מצטיינת מאו"ג עזה: רב"ט שחף שרפי, משרתת כחובשת קרבית בחטיבה הדרומית, מתגוררת בראש העין
רב"ט שחף שרפי, בת 20 מראש העין, למדה בתיכון בגין ראש העין והרחיבה עשר יחידות רפואה וחמש יחידות ביולוגיה, "התחום של הרפואה תמיד עניין אותי, כבר בתיכון ידעתי שאהיה חובשת בצבא", מספרת.
שחף התגייסה להיות חובשת קרבית, עברה הכשרה של 4 חודשים בסיומה שובצה בחטיבה הדרומית באוגדת עזה, "אני מאושרת שהגעתי לחטיבה, התפקיד הוא משמעותי ויצא לי להציל חיי אדם בגזרה וזו הרגשה טובה", אומרת.
על מסירותה ואהבתה לתפקיד קיבלה שחף אות הצטיינות ממפקד האוגדה, "המפקדת שלי התקשרה לספר לי, אני ממש שמחה ומתרגשת, זה אות הערכה שכיף לקבל".
4 צפייה בגלריה
נטע כהן. צילום: דובר צה"ל
נטע כהן. צילום: דובר צה"ל
נטע כהן. צילום: דובר צה"ל
מצטיינת רמ"ט פקמ"ז: סגן נטע כהן, קצינת הנדסה בבסיס האימונים של פיקוד מרכז "לכיש", תושבת ראש העין
השבוע התקיים טקס מצטייני ראש מטה פיקוד מרכז, תא"ל רסעאן אליאן. בין המצטיינים, סגן נטע כהן, תושבת ראש העין המשרתת כקצינת הנדסה בבסיס האימונים של פיקוד מרכז "לכיש".
בטקס החגיגי לקחה חלק סגן נטע כהן, בשל הרצינות והמקצועיות שהיא מגלה במילוי תפקידה כקה"דית בבא"פ לכיש. נטע התגייסה למערך מגל האחראי על בסיסי הטירונים ולאחר יציאתה לקצונה מילאה שורת תפקידים נוספים במערך, בניהם מפקדת מחלקה וסגנית מפקדת פלוגה.
אחרי שירות משמעותי במערך מגל, הגיעה לבא"פ לכיש האחראי על עריכת אימונים ושמירה על כשירותו המבצעית של פיקוד המרכז. כקה"דית נטע נמצאת בקשר רציף מול כלל היחידות המתאמנות והיא אחראית על תיאום האימונים בבא"פ והוצאתם לפועל. באופן שגרתי בולטת שביעות רצון המתאמנים מעבודתה המקצועית בכל הקשור לתמיכתם ושגרת האימונים והיא גורמת למפקדיה גאווה רבה.
מלבד ההצטיינות תוענק לנטע גם דרגת סרן המסמלת את מסירותה לעבודה ולבא"פ.