1 צפייה בגלריה
מזל זהבי. צילום: באדיבות המשפחה
מזל זהבי. צילום: באדיבות המשפחה
מזל זהבי. צילום: באדיבות המשפחה
מזל זהבי, אם לשלושה ילדים מראש העין, הלכה לעולמה והותירה אחריה בני משפחה וחברים כואבים.
זהבי התגוררה ברחוב הטייס והיא דמות מוכרת ואהובה מאוד בעיר.
מהמשפחה נמסר: "נפלה עטרת ראשנו. מזל זהבי, רעיה אם סבתא בת אחות ודודה מופלאה. תמיד היתה ראשונה ליזום, לעזור לכולם. היוותה השראה לסובבים אותה בנתינה אין סופית, בפתיחות וקבלה של כל אדם באשר הוא אדם. אין מי שלא אהב אותה. אשה ללא גיל, יפה, אישה חמה, מלאת אהבה, מלאה בחמלה לאחר, משכינת שלום , חכמה וחזקה.
היתה הסלע של המשפחה. משענת ויועצת לחברותיה הרבות. כל מי שפגש בה, זכה ליחס אישי, אמיתי וקיבל תחושה שבאותו רגע, הוא הכי חשוב לה. לכל מי שפגש בה יש את רגע ה"מזל זהבי" שלו. היית לנו כמגדלור. 'רבות בנות עשו חיל ואת עלית על כולנה'. השארת חלל ענק אחרייך והכאב על לכתך עצום. תושבים רבים קיבלו בתדהמה ובכאב את לכתך. נוחי על משכבך בשלום אמא אהובה שלנו , אחותינו, ביתי, ודודתנו האהובה!".
יוסי דמארי, חבר המשפחה, אמר: "היא היתה אישה טובה, עוזרת לזולת, אוהבת את כולם. פשוט אישה זהב. זאת אבידה גדולה מאוד למשפחה ולראש העין".
רבים השתתפו בהלוויה של מזל זהבי ז"ל, שנערכה ביום ראשון (5.5.19) בשעה 17:00 ויצאה בית המנוחה ברחוב הטייס 42 ראש העין לבית העלמין המקומי.
ראש העירייה, שלום בן משה, פרסם הודעה בפייסבוק: "שלום זהבי ומשפחת זהבי היקרה, בשם תושבי העיר אני משתתף באבלכם הכבד על מותה הפתאומי של אם המשפחה, מזל זהבי. זהבי ז"ל הייתה אשת חסד למופת, ממייסדי העיר, מסורה וענווה. המקום ינחם אתכם עם שאר אבלי ציון וירושלים ולא תוסיפו דאבה עוד".
תודה ליוסי דמארי על הסיוע בהכנת הכתבה. יהי זכרה ברוך.